miercuri, 29 aprilie 2009

Stirile Pro Tv cu Andreea Esca - 29.04.2009

RO TV, afaceri de 35 mil.dolari in primul trimestru


Compania PRO TV, care detine posturile de televiziune PRO TV, Acasa, PRO TV International, Pro Cinema,Sport.ro si MTV Romania, a inregistrat in primul trimestru o cifra de afaceri de 35,69 mil. dolari, in scadere cu 38% fata de aceeasi perioada din 2008, dincauza conditiilor extrem de dificile din economie, care au avut un impact puternic si asupra pietei de publicitate.

Profitul operational(EBITDA) al companiei PRO TV a fost de 7,15 mil. dolari in aceasta perioada, fata de 23,38 mil. dolari in primele trei luni ale anului trecut.

“In piata din Romania, criza financiara a avut un impact semnificativ asupra tuturor business-urilor si, prin urmare, si asupra business-ului de televiziune. Desi primele semne ale crizei s-au vazut inca din trimestrul 4, strategia in acest teritoriu a fost sa continuam investitiile in programele driver ale tuturor canalelor si in marketing. Aceasta strategie ne-a crescut market share-ul in comparatie cu primul trimestru din 2008. Diferentele de curs valutar de la moneda locala, la dolar, au avut si ele un impact mai mult decat important asupra rezultatului financiar, afectandu-ne negativ cu un procent de 37%. Chiar si in aceste conditii, PRO TV International si Sport.ro si-au depasit performantele financiare in comparatie cu primul trimestrul al anului trecut iar compania PRO TV SA pare a fi singurul business de televiziune din Romania care a inregistrat profit in primele 3 luni ale acestui an.” , a declarat Maria Apostol, PR Director al companiei PRO TV SA.

PRO TV face parte din grupul american Central European Media Enterprises (CME), care si-a anuntat ieri rezultatele financiare pentru primul trimestru. CME a inregistrat o cifra de afaceri de 141,22 mil. dolari, fata de 223,02 mil. dolari. Profitul operational al grupului a fost de 15,47 mil. dolari, comparativ cu 65,47 mil. dolari in primele trei luni ale anului trecut.

“Primul trimestru din 2009 a fost cel mai greu din activitatea noastra pe toate pietele pe care suntem prezenti. Am prevazut aceasta tendinta si am adminsitrat vanzarile si costurile astfel incat sa limitam impactul declinului cheltuielilor pentru publicitate”, a declarat Adrian Sarbu, presedintele si Chief Operating Officer al CME. “Pozitia noastra de lider ramane puternica, iar cota pe care o detinem in publicitate a crescut pe pietele-cheie. Prioritatea noastra pentru acest trimestru, lichiditatea, a fost rezolvata cu succes. Time Warner a decis sa investeasca 241,5 milioane de dolari in CME. Vad acest lucru ca pe un semnal de incredere in pietele, oamenii si strategia noastra”, a mai spus Sarbu.

Acum o luna cel mai puternic grup de media din lume, Time Warner, a a cumparat printr-o majorare de capital 30% din CME. Compania CME este controlata de omul de afaceri american Ronald Lauder care acum 15 ani a inceput dezvoltarea unui grup de televiziune in fostele tari comuniste din Europa Centrala si de Est .  CME mai detine posturi de televiziune in Cehia, Slovacia, Slovenia, Croatia, Ucraina si Bulgaria. Cehia si Romania sunt cele mai importante piete pentru CME, care anul trecut a avut venituri totale de 1 miliard de dolari.  Adrian Sarbu, Presedinte si COO al intregului grup CME , este proprietarul MediaPro, din care face parte si Ziarul Financiar.

sursa: Ziarul Financiar

luni, 27 aprilie 2009

În perioada 20-23 aprilie 2009, “Regina” lider de audienţă


Telenovela “Regina” rămâne fără îndoială lider incontestabil de piaţă pe slotul orar în care este difuzată, surclasând la o distanţă considerabilă celelalte programe ale concurenţei.

Dovadă stă faptul că în perioada 20-23 aprilie, în intervalul orar 20:30-22:00, ACASĂ a fost lider absolut de audienţă potrivit datelor furnizate de compania Gfk Romania.

Astfel, în perioada 20-23 aprilie, femeile şi bărbaţii de toate vârstele din mediul urban au preferat să urmărească “Regina”, ACASĂ situându-se pe primul loc în topul audienţelor şi înregistrând pe acest segment de populaţie o medie de rating de 8.8 puncte şi o cotă de piaţă de 19.0%. În acelaşi interval orar, canalele ACASĂ şi PRO TV au înregistrat împreună 31,2% din cota de piaţă, cifre care arată că aproape o treime din televizoarele deschise erau pe ACASĂ sau pe PRO TV.

Cel mai mare vârf de audienţă înregistrat de ACASĂ pe acest segment a fost atins în data de 21 aprilie, la ora 21:24 şi a fost de 12.2 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 24.4. Asta înseamnă că peste 1.400.000 de oameni urmăreau ACASĂ în acel moment.

Tot în această perioadă, producţia marca Promance s-a menţinut pe prima poziţie şi pe segmentul de populaţie format din femei cu vârste cuprinse între 15 şi 49 de ani, din mediul urban. Astfel, ACASĂ a ocupat locul 1 în topul audienţelor în intervalul orar 20:30- 22:00, cu o medie de rating de 9.4 puncte şi o cotă de piaţă de 23.7%. Pe acest target, posturile de televiziune ACASĂ şi PRO TV au deţinut 38.5% market share, cifre care arată că mai mult de o treime din televizoarele deschise erau pe ACASĂ sau pe PRO TV.

Cel mai mare vârf de audienţă înregistrat de ACASĂ pe acest target a fost atins pe 22 aprilie, de la ora 22:07 şi a fost de 13.2 puncte şi o cotă de piaţă de 31.0%. 

duminică, 26 aprilie 2009

"Frumuseţe pe muchie de cuţit" a fost lider de audienţă


Transformarile spectaculoase prin care au trecut cele doua participante la emisiunea „Frumusete pe muchie de cutit” difuzata simbata seara in intervalul orar 21.45 si 23.07 au fost urmarite la Pro Tv in minutul de aur inregistrat la ora 23.02 de peste 1.600.000 de telespectatori din intreaga tara.

In acelasi minut de aur, Pro Tv avea pe publicul sau comercial cu virste cuprinse intre 18-49 de ani 10,2 puncte de rating si 29,3% cota de piata, de aproape 4 ori mai mult decitAntena 1 care inregistra in acel minut doar 2,9 puncte de rating si 8,2% cota de piata. Emisiunea „Frumusete pe muchie de cutit” a fost lider de audienta atit la nivelul publicului sau comercial cu virste cuprinse intre 18-49 de ani, cit si la nivelul intregului public din mediul urban.
    
Astfel, Pro Tv a invins concurenta cu o audienta medie de 6,9 puncte de rating si o cota de piata de 18,8% inregistrate la nivelul publicului comercial cu virste cuprinse intre 18-49 de ani, in timp pe Antena 1 inregistra doar o audienta medie de 4,3 puncte de rating si 11,8% cota de piata.
    
La ninelul intregului public din mediul urban, clasamentul ramine neschimbat, cu Pro Tv pe primul loc cu o audienta medie de 6,0 puncte de rating si 13,8% cota de piata, urmat de  Antena 1 cu 5,3 puncte de rating si 12,3% cota de piata.

Şirul femeilor fericite care au scăpat de complexe la ”Frumuseţe pe muchie de cuţit” a fost completat în ediţia de sâmbătă, 25 aprilie, de poveştile cu ”happy end” a două mame, 
Georgeta şi Oana. Sâmbătă seara, de la 21.45, telespectatorii Pro Tv au urmărit transformarea celor două şi bucuria nespusă care a însoţit reîntâlnirea femeilor cu cei dragi.


sursa: Pro TV

sâmbătă, 25 aprilie 2009

"Dansez pentru tine" lider detasat de audienta timp de 5 ore !



Vineri seara, la Pro Tv, s-au stabilit cele trei echipe care vor ocupa podiumul celui de-al saptelea sezon “Dansez pentru tine”. Pro Tv a fost lider detasat de audienta timp de aproape 5 ore cat a durat emisiunea "Dansez pentru tine" atat la nivelul intregii populatii a Romaniei, cat si pe intreg publicul din mediul urban si pe publicul comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, din mediul urban.
In intervalul orar 20.30 – 1.01, Pro Tv a inregistrat o medie de audienta pe intreg publicul din mediul urban de 8,6 puncte de rating si 24,0 procente din cota de piata, fata de Antena 1 care a inregistrat doar 3,7 puncte de rating si 10,3 cota de piata. In minutul de aur al emisiunii, 22.37, Pro Tv a inregistrat pe publicul din mediul urban un varf de audienta de 13 puncte de rating si 30,7 procente din cota de piata si a fost urmarit atunci de peste 2 milioane de telespectatori la nivelul intregii populatii a Romaniei. 
In intervalul orar 20.30 – 1.01, Pro Tv a inregistrat o medie de audienta pe intreg publicul din mediul urban de 8,6 puncte de rating si 24,0 procente din cota de piata, fata de Antena 1 care a inregistrat doar 3,7 puncte de rating si 10,3 cota de piata. In minutul de aur al emisiunii, 22.37, Pro Tv a inregistrat pe publicul din mediul urban un varf de audienta de 13 puncte de rating si 30,7 procente din cota de piata si a fost urmarit atunci de peste 2 milioane de telespectatori la nivelul intregii populatii a Romaniei. 

joi, 23 aprilie 2009

„Adevărul” şi „Jurnalul” se bat pe Otilia



Intact şi Adevărul Holding îşi dispută dreptul de a publica romanul lui Călinescu în cadrul colecţiei de cărţi-supliment. Un scandal insolit pe piaţa românească de ziare a explodat ieri, producând un grav deficit de imagine pentru două trusturi media importante. Reprezentanţii ziarelor „Adevărul” şi „Jurnalul Naţional” au început o răfuială în jurul unuia dintre titlurile clasice ale literaturii române, pe care încearcă să demonstreze că au dreptul să-l editeze „în exclusivitate”. Volumul aflat în dispută este „Enigma Otiliei”, de George Călinescu, iar cei care proclamă că le aparţine în exclusivitate sunt reprezentanţii ziarelor „Adevărul” şi „Jurnalul Naţional”. 

Mărul discordiei 

Acum ceva vreme, „Jurnalul Naţional” a lansat o colecţie de carte, numai cu volume din literatura română. Cei de la „Adevărul” au ripostat imediat, spunând că li s-a furat ideea unei colecţii de carte (deşi prima colecţie de literatură sub egida unui ziar a fost lansată de „Cotidianul” în urmă cu peste doi ani), dar Marius Tucă a plusat, spunând că lui ideea i-a venit încă de acum trei ani, însă a ţinut-o secretă până anul acesta. 

Dacă primele trei volume din colecţie, adică romanul „Cel mai iubit dintre pământeni”, de Marin Preda, au mai mers cum au mai mers, de la numărul 4, adică „Maitreyi”, de Mircea Eliade, vânzările „Jurnalului...” s-au prăbuşit, stive întregi din aceste cărţi zăcând cu săptămânile pe orice tarabă. Motivul: toată lumea are acasă „Maitreyi” sau „Lorelei”, de Ionel Teodoreanu (cărţi care s-au bucurat de numeroase reeditări), iar cine nu agreează aceste titluri, deci nu şi le-a achiziţionat până în ziua de azi, n-are niciun motiv să cumpere acum cartea de la „Jurnalul...”. Cei de la „Adevărul” au decis să scoată în această săptămână pe piaţă „Enigma Otiliei”, de George Călinescu, pentru care susţin (până la proba contrarie) că sunt în regulă cu drepturile de autor. 

Cartea nu se afla pe lista primelor 25 de titluri ale colecţiei care se vinde cu „Adevărul”. Volumul clasic al lui George Călinescu se afla, însă, pe lista colecţiei de la „Jurnalul”, care trebuia să-l publice mai târziu. „Adevărul” a publicat, astfel, „Enigma Otiliei” „peste rând”, luând-o înaintea celor de la „Jurnalul”. „Şmecheria” a declanşat furia celor de la Intact, care au spumegat toată seara pe Antene - posturile TV pe care le au în dotare. În cursul zilei de ieri, Adevărul Holding a „contraatacat” cu un comunicat care, în principal, susţine următoarele lucruri: „Adevărul Holding deţine dreptul de a publica opera, bazându-se pe legislaţia aplicabilă din domeniu. 

Grupul familiei Voiculescu a ignorat demersul Adevărul Holding, în stilul arogant şi arbitrar în care şi-a însuşit marca «Biblioteca pentru toţi» aparţinând statului român, beneficiind de complicitatea ministrului culturii, Theodor Paleologu. Cerem Consiliului Naţional al Audiovizualului să se autosesizeze (...) în legătură cu reclama mascată făcută colecţiei de carte a «Jurnalului Naţional» în afara calupurilor de publicitate”. 

Cu mâţa’n sac
 

Contactat de EVZ, Dan Vidraşcu, directorul general al Editurii Litera Internaţional (cea care coordonează, din punct de vedere editorial, colecţia Biblioteca pentru toţi a „Jurnalului...”), a explicat situaţia, din punctul de vedere al editorului profesionist: „În cazul în care nu mai există moştenitori ai autorului - cazul lui G. Călinescu -, drepturile de autor revin automat COPYRO, singurul organism de gestiune colectivă a drepturilor de autor, în domeniul literar. 

Litera Internaţional deţine un contract legal cu COPYRO, care ne-a comunicat, printr-o adresă oficială, că nu a mai semnat vreun contract, în această perioadă, cu nicio altă editură, pentru «Enigma Otiliei». În cursul zilei de vineri, va urma un comunicat oficial al COPYRO”. Dacă această explicaţie se confirmă şi Adevărul Holding nu poate prezenta un contract valabil pentru carte, ar fi al treilea caz în care această editură este prinsă „cu mâţa în sac”, precedentele făcând deja obiectul unor procese în instanţă. Reprezentanţii trustului şi editurii Adevărul Holding nu au putut fi, ieri, contactaţi de EVZ, aceştia având în permanenţă telefoanele închise. 

RECIDIVE 

Două procese pentru „Adevărul”
 
Cele două trusturi nu sunt la prima abatere, nici la primul scandal. „Jurnalul naţional” foloseşte brandul „Biblioteca pentru toţi” într-un mod care nu respectă formatul tradiţional al colecţiei (în egală măsură, de literatură română şi universală) şi fără să aibă vreo înţelegere cu deţinătorii legali ai mărcii. La rândul său, Editura Adevărul Holding a fost deja acţionată în justiţie pentru (deocamdată) două procese în care este acuzată de plagiat: cazul „Jurnalului” lui Tolstoi, publicat de trust sub titlul „Memorii”, plus procesul intentat de traducătorul Dragoş Stoenescu, nebăgat în seamă de Adevărul Holding şi de directorul său, Răzvan Corneţeanu, la publicarea volumului „Asediul Romei”, de Vintilă Corbul. 

În primul caz – consacrat ca „plagiatul secolului” –, drepturile asupra traducerii jurnalului tolstoian, realizată de Janina Ianoşi în anii ’70, aparţin Fundaţiei Ideea Europeană, cei de la Adevărul nefăcând decât să preia traducerea, cu minime modificări (conform a numeroase expertize), şi s-o publice sub semnătura unui misterios Ghenadi Strungar. 

Falimentul GSPTV


Un proiect lansat în forţă, cu bani mulţi şi planuri ambiţioase, este pe cale să se prăbuşească la fel de rapid. GSP TV, postul care difuzează între şase şi opt meciuri din cele nouă ale fiecărei etape de Liga I, nu-şi va mai justifica în curând existenţa. În momentul în care a câştigat drepturile pentru Liga I, asocierea dintre Antena 1 şi trustul RCS-RDS părea afacerea momentului. Nici nu mai conta că s-au plătit aproape o sută de milioane de euro pentru trei sezoane dintr-un campionat celebru mai ales pentru blaturi. RCS suporta plata drepturilor, în timp ce Antena se ocupa de costurile operaţionale, de televizare a partidelor. Pentru asta a apărut GSP TV. Şi cu el, problemele. RCS a refuzat să dea celorlalţi cablişti canalul, cel puţin nu la un preţ rezonabil, sperând să atragă clienţi cu el şi să-şi recupereze o parte din investiţie aşa. În schimb, GSP TV avea nevoie exact de extinderea şi pe celelalte reţele pentru a creşte audienţa şi, implicit, banii din publicitate. Nimeni nu şi-a atins scopul. Acum, pricopsiţi şi cu criza globală, ambele încearcă să schimbe situaţia. 1. Renunţă RCS? RCS are două variante. Cea radicală ar fi să renunţe pur şi simplu la drepturi. Pe 15 mai trebuie plătite 27 de milioane de euro! „În caz că nu se plăteşte această tranşă, ceea ce eu nu cred, noi suntem acoperiţi de o garanţie de 4 milioane de euro! Dar avem şi două oferte, una de la o multinaţională din Italia, alta de la un consorţiu românesc“, spune „oracolul“ Dumitru Dragomir. Acesta este liniştit deşi s-a pricopsit cu declanşarea unei investigaţii din oficiu a Consiliului Concurenţei pentru încălcarea Legii Concurenţei şi a normelor europene de către LPF şi RCS-Antena, investigaţie începută în urmă cu câteva zile. 2. RCS îşi face canal de sport A doua variantă, şi cea mai vehiculată la ora actuală, este ca RCS să-şi facă propriile posturi TV de sport, denumite probabil Digisport 1 şi 2. Varianta este întărită de faptul că RCS a achiziţionat drepturile şi pentru campionatul spaniol din sezonul viitor. Ca să mai reducă din cheltuieli, ar putea vinde diferite opţiuni altor canale, TVR, Kanal D, Realitatea/Telesport fiind interesate şi în trecut. 3. GSP TV nu se mai justifică În ambele variante, existenţa GSP TV nu se mai justifică, zvonurile privind închiderea fiind tot mai insistente. Fără Liga I, postul ar rămâne doar cu cheltuieli uriaşe, mai ales pe salarii, şi audienţă nesemnificativă, neavând alt program care să atragă public. Iar dacă şi Antena 1 vrea să renunţe la prima opţiune, este puţin probabil ca trustul Intact să fie dispus să mai „arunce“ bani în GSP TV. Reprezentanţii GSP TV şi RCS nu au putut fi contactaţi în ciuda încercărilor repetate.î "RCS nu cred că renunţă la drepturile TV, poate doar Antena 1" - Dumitru Dragomir, preşedinte LPF
 sursa: ProSport

marți, 21 aprilie 2009

sâmbătă, 11 aprilie 2009

Hristos a inviat!


Astazi peste 1.147.000.000 de crestini romano-catolici  sarbatoresc invierea Domnului Iisus Hristos.Fie ca invierea sa le inunde inimile cu iubire. Sarbatori fericite!

marți, 7 aprilie 2009

ProTV a fost in luna martie lider de audienta pe toate intervalele orare


Fie ca e vorba de stiri, divertisment, sport sau filme, ProTV detine suprematia absoluta la capitolul audiente. Asa se face ca in toata luna martie, pe publicul comercial cu varste cuprinse intre 18-49 de ani, ProTV a fost lider de audienta la nivelul intregii zile in proportie de 90%, in timp ce Antena 1 doar in 10% din cazuri.

Situatia ramane neschimbata si la nivelul prime-time-ului, intervalul cel mai vizionat al unei zile, cuprins intre orele 19.00 si 23.00, cand ProTV a fost in luna martie, la nivelul intregii zile, cel mai vizionat post in proportie de 87%, iar Antena 1 doar in proportie de 13%. Si pe publicul din mediul urban clasamentul este acelasi, ProTV situandu-se pe primul loc, iar Antena 1 pe locul al doilea.

Indiferent ca este vorba despre audienta medie la nivelul unei zile intregi sau de audienta medie pe fiecare program in parte, ProTV este instalat confortabil pe pozitia fruntasa. Astfel, atat pe publicul comercial cu varste cuprinse intre 18-49 de ani, cat si pe publicul din mediul urban, ProTV este lider incontestabil de audienta la nivelul unei zile intregi.

Asa se face ca ProTV a inregistrat pe publicul comercial cu varste cuprinse intre 18-49 de ani o audienta medie de 2,9 puncte de rating si o cota de piata de 16,5%, in timp ce Antena 1 inregistreaza 2,3 puncte de rating si 12,9% cota de piata.

Diferenta se pastreaza si pe publicul din mediul urban, cand la nivelul unei zile intregi, ProTV a inregistrat in luna martie 3,2 puncte de rating si o cota de piata de 15%, in timp ce Antena 1 a inregistrat 2,9 puncte de rating si 13,7% cota de piata.

Inca de la primele ore ale diminetii, telespectatorii Pro Tv sunt prezenti in numar foarte mare la intalnirea cu Andreea Liptak, Mihai Dedu, Neti Sandu, Florin Busuioc, Corina Caragea, Raluca Arvat si Vadim Vijeu. Stirile, informatiile din sport, horoscopul si datele despre vreme oferite de ProTV ii fac pe telespectatori sa-si doreasca sa inceapa ziua cu ProTV si sa prefere Stirile ProTV de la ora 07.00 in detrimentul celorlalte programe difuzate de celelalte posturi.

Astfel, Stirile Pro Tv de la ora 07.00 au inregistrat pe parcursul lunii martie pe publicul din mediul urban o audienta medie de 4,8 puncte de rating si o cota de piata de 32,6%, mai mult decat dublu fata de Antena 1, care a obtinut 2,2 puncte de rating si 14,5% cota de piata.

Proportiile se pastreaza si pe pe publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18-49 de ani, ProTV inregistrand 3,7 puncte de ratinmg si o cota de piata de 31,4%, iar Antena 1 doar 1,9 puncte de rating si 16,6% cota de piata.

Acelasi clasament este valabil in cazul Stirilor de la ora 17.00, cand ProTV a avut in luna martie pe publicul din mediul urban o audienta medie de 6,7 puncte de rating si o cota de piata de 23,8%,iar Antena 1 4,1 puncte de rating si 14,5% cota de piata.

Pe publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18-49 de ani, ProTV a inregistrat in luna martie o audienta medie aproape dubla fata de Antena 1: Pro TV - 4,8 puncte de rating si 23,8% cota de piata, iar Antena 1 – 2,5 puncte de rating si 12,4% cota de piata.

Andreea Esca, imaginea profesionistului desavarsit, impreuna cu Oana Andoni, prezentatoarea Stirilor ProTV de la ora 19.00 din week-end au atras in luna martie o medie de peste 1,2 milioane de telespectatori pe emisiune, acest lucru traducandu-se intr-o audienta medie de 10,6% puncte de rating si 25,4% cota de piata pe publicul din mediul urban.

La nivelul aceluiasi public, Antena 1 a obtinut in luna martie o audienta medie de 7,1 puncte de rating si o cota de piata de 17,1%.

Pe publicul comercial din mediul urban, cu varste cuprinse intre 18-49 de ani, ProTV a inregistrat in luna martie o audienta dubla fata de Antena 1: ProTV cu 9,3 puncte de rating si 28,4% cota de piata, iar Antena 1 cu 4,7 puncte de rating si 14,4% cota de piata.

Si la capitolul sport, Pro TV se gaseste in aceeasi pozitie fruntasa, atat in ceea ce priveste Stirile ProTV din sport, cat si emisiunile dedicate fotbalului. Asa se face ca "Liga Campionilor" difuzata in luna martie a inregistrat aproape de trei ori mai mult decat emisiunile de la Antena 1 difuzate in acelasi interval orar cu cea de la ProTV.

Astfel, "Liga Campionilor" a avut in luna martie pe publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18-49 de ani o audienta medie de 8,3 puncte de rating si o cota de piata de 22,8%, in timp ce Antena 1 avea doar 3,7 puncte de rating si 10,3% cota de piata. In ceea ce priveste publicul din mediul urban, "Liga Campionilor" a fost urmarita in luna martie in medie de aproape 1 milion de telespectatori pe editie.

Daca e ora 17.45, atunci e "Happy Hour", iar Catalin Maruta se pricepe de minune sa destinda atmosfera si sa adune puncte de rating care sa-l mentina in fruntea clasamentului.

Pe publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18-49 de ani, "Happy Hour" a inregistrat 4,8 puncte de rating si 19,1% cota de piata, in timp ce Antena 1 inregistra 4,1 puncte de rating si 16,5% cota de piata. De fapt, tot intervalul de "Acces" cuprins intre orele 16.00-19.00 este adjudecat de Pro Tv. Fie ca e vorba de intreg publicul din mediul urban sau cel comercial cu varste cuprinse intre 18-49 de ani, ProTV se afla in pozitia fruntasa.

In ceea ce priveste seara de vineri, toata lumea canta, danseaza si traieste emotiile concurentilor de la "Dansez pentru tine", emisiunea care aduna editie de editie in fata micilor ecrane milioane de telespectatori. Astfel, pe intreg publicul din mediul urban, ProTV a inregistrat pe durata difuzarii emisiunii "Dansez pentru tine" o audienta medie pe luna martie de 8,6 puncte de rating si o cota de piata de 24%, aproape dublu fata de cat a inregistrat Antena 1, adica 4,4 puncte de rating si 12,3% cota de piata.

Daca ProTV este stapinul absolut al audientelor, AcasaTV face senzatie cu "Regina", telenovela care a inregistrat in luna martie, pe publicul comercial feminin din mediul urban cu varste cuprinse intre 15 – 49 o audienta medie de 11,6 puncte de rating si 26,6% cota de piata. Telenovela "Regina" a fost lider absolut de audienta pe toate episoadele difuzate in luna martie, obtinind un leadership de 100% atat pe publicul comercial din mediul urban (18-49), cat si pe intreg publicul din Romania.

 In luna martie, in intervalul de maxima audienta suprins intre 19.00 si 23.00, ProTV si AcasaTV au tinut in fata televizoarelor o treime din publicul telespectator din Romania.

sursa: PRO TV

joi, 2 aprilie 2009

Campania ProSport/ Stim ce inseamna sa fii suporter!!!

Vezi aici: steliştii au învăţat câinii să cânte imnul Stelei


Peste un milion de telespectatori au urmarit show-ul facut de Gigi Becali


Aflat pentru prima oara in studioul Happy Hour, Gigi Becali a facut show miercuri seara in emisiunea prezentata de Catalin Maruta, a dansat si a cantat cot la cot cu bandul emisiunii, dar a si facut declaratii in premiera legate de echipa pe care o finanteaza.

Pro Tv a fost lider incontestabil de piata, iar dansul pe ritmuri machedonesti al lui Gigi Becali a reusit sa atraga in fata micilor ecrane in minutul de aur al emisiunii (18.58) peste un milion de telespectatori din mediul urban, cu 9,1 puncte de rating si 29,5 % cota de piata. 

Happy Hour” a detinut suprematia in topul audientelor pe tot parcursul emisiunii, clasandu-se pe primul loc cu o medie de 6,4 puncte de rating si 22,9 procente din cota de piata pe publicul din mediul urban, in vreme ce Antena 1 inregistra doar 4,7 puncte de rating si 16,9 % cota de piata. Si pe publicul comercial cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani ”Happy Hour” a fost lider incontestabil de piata cu o audienta medie de 5,5 puncte de rating si 26,6 % cota de piata, in timp ce Antena 1 abia a adunat 2,8 puncte de rating si 13,7 procente din cota de piata. 


sursa: PRO TV

Stirile Pro TV cu Andreea Esca - 01.04.2009

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare