miercuri, 2 aprilie 2008

ProTV şi Acasă au împins Antena 1 pe locul 3

Posted on 16:44 by Cioara Andrei


Dacă în februarie 2008, Top 3 televiziuni din România s-a schimbat pentru prima oară după mulţi ani, martie 2008 a adus consolidarea noii ierarhii.

Astfel, dacă se ştie că Pro TV domină fără drept de apel audienţele, Acasă TV a depăşit Antena 1 şi s-a fixat pe locul doi, conform cifrelor furnizate de Gfk, pe publicul comercial: 18-49 ani, urban. Astfel, datele pentru martie 2008 sunt, pentru media zilnică pe publicul comercial, următoarele:

1. Pro TV – 134.000 persoane

2. Acasă TV – 88.000 persoane

3. Antena 1 – 86.000 persoane

Cât despre cota de piaţă (procentul de televizoare aflate pe un anume canal din toate televizoarele deschise în România), Top 3 înseamnă, conform cifrelor oferite de Gfk:

1. Pro TV – 15,1%

2. Acasa TV – 9,9%

3. Antena 1 – 9,6%.

Câteva dintre motivele locului secund în clasamentul lunii martie obţinut de Acasă TV sunt performanţele obţinute de Inimă de ţigan, Poveştiri adevărate şi Poveştiri de noapte. În paralel, unul dintre aşii declaraţi ai Anteniei 1, Observatorul, a cedat clar lupta jurnalelor TV ale serii, fiind învins în fiecare dintre cele 31 de zile ale lui martie de Ştirile Pro TV.

Rezultate comunicate de Gfk pe publicul comercial certifică distanţa semnificativă dintre cele două programe:

1. Ştirile Pro TV – 468.000 persoane şi 28.7% cotă de piaţă

2. Observatorul Antena 1 – 211.000 şi 13.0% cotă de piaţă.

Response to "ProTV şi Acasă au împins Antena 1 pe locul 3"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare