In intervalul orar 20.30 - 21.38, cand a fost difuzata emisiunea “O-la-la” prezentata de Andra, Pro Tv a fost urmarit in medie la nivelul intregii populatii a Romaniei de aproape un milion trei sute de romani si a inregistrat pe publicul din mediul urban o medie de audienta de 7, 9 puncte de rating si 18,4 cota de piata, fata de Antena 1 care a inregistrat pe acelasi interval orar 5,2 puncte de rating si 12,1 cota de piata. 

Si publicul comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani din mediul urban, a cantat “O-la-la”, iar Pro Tv a inregistrat o audienta de 7,6 puncte de rating si 22,0 procente din cota de piata, fata de Antena 1 care a avut de doua ori mai putin, mai precis 3,5 puncte de rating si 10,2 cota de piata. 

A doua editie a emisiunii O-la-la care va fi difuzata sambata, de la ora 20.30, se anunta a fi exploziva. Pentru a castiga marele premiu de 25 000 de RON, cei 6 concurenti au o misiune foarte grea. Pe langa placerea de a canta si distractia maxima pe care o traiesc in platoul emisiunii, ei trebuie sa se descurce prin hatisul versurilor unor piese celebre, dar deloc simple. 

In prima editie a emisiunii, marele premiu s-a incapatanat sa nu apara, pentru ca finalistul nu a reusit sa ghiceasca toate versurile si a strans doar 9000 de RON, insa in cea de-a doua editie, concurentii promit o revansa si o lupta apriga care va trebui sa duca la marele castig. 


sursa: PRO TV