miercuri, 29 octombrie 2008

Saptamana Dinamo-Steaua in ProSport/Bratu: "Dinamo poate învinge şi fără mine, Zicu sau Pulhac!"

Posted on 18:30 by Cioara Andrei


Florin Bratu îşi încurajează colegii înaintea partidei cu Steaua şi le transmite acestora că pot suplini abseţele de marcă din lotul dinamovist. Atacantul este convins că Mircea Rednic va găsi un înlocuitor perfect pentru el şi speră ca instalarea lui Dorinel la Steaua să nu aibă efecte pozitive, cel puţin până la derby-ul de sâmbătă.

"Am ceva emoţii, dar am încredere în colegii mei că vor câştiga acest meci. Am lăsat mitraliera la vestiare, la atacanţi. Vor stabili ei cine o va folosi. Dinamo merge înainte şi fără mine, şi fără Ianis Zicu, şi fără Pulhac. Toţi ne dorim să învingem, eu zic că se poate, am demonstrat asta. Steaua este o echipă puternică, dar sper să profităm de pasa proastă prin care trece. Dinamo nu e întâmplător pe primul loc, a câştigat punctele puse în joc şi asta e cel mai important. Le-am zis coechipierilor să câştige pentru că ştiu că mi-aş fi dorit foarte mult să fiu acolo pe teren, pentru că e un meci cu care te întâlneşti de două ori pe an. Cred că sunt jucători care mă pot suplini cu succes. Eu mizez pe unu solist. Venirea lui Dorinel Munteanu poate avea două feţe, poate fi un avantaj, deşi mi-aş dori să nu fie", a declarat Bratu la plecarea spre Belgia, unde va efectua un control medical pentru în urma căruia se va decide dacă are nevoie de operaţie.


sursa: ProSport

Response to "Saptamana Dinamo-Steaua in ProSport/Bratu: "Dinamo poate învinge şi fără mine, Zicu sau Pulhac!""

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare