duminică, 26 aprilie 2009

"Frumuseţe pe muchie de cuţit" a fost lider de audienţă

Posted on 19:44 by Cioara Andrei


Transformarile spectaculoase prin care au trecut cele doua participante la emisiunea „Frumusete pe muchie de cutit” difuzata simbata seara in intervalul orar 21.45 si 23.07 au fost urmarite la Pro Tv in minutul de aur inregistrat la ora 23.02 de peste 1.600.000 de telespectatori din intreaga tara.

In acelasi minut de aur, Pro Tv avea pe publicul sau comercial cu virste cuprinse intre 18-49 de ani 10,2 puncte de rating si 29,3% cota de piata, de aproape 4 ori mai mult decitAntena 1 care inregistra in acel minut doar 2,9 puncte de rating si 8,2% cota de piata. Emisiunea „Frumusete pe muchie de cutit” a fost lider de audienta atit la nivelul publicului sau comercial cu virste cuprinse intre 18-49 de ani, cit si la nivelul intregului public din mediul urban.
    
Astfel, Pro Tv a invins concurenta cu o audienta medie de 6,9 puncte de rating si o cota de piata de 18,8% inregistrate la nivelul publicului comercial cu virste cuprinse intre 18-49 de ani, in timp pe Antena 1 inregistra doar o audienta medie de 4,3 puncte de rating si 11,8% cota de piata.
    
La ninelul intregului public din mediul urban, clasamentul ramine neschimbat, cu Pro Tv pe primul loc cu o audienta medie de 6,0 puncte de rating si 13,8% cota de piata, urmat de  Antena 1 cu 5,3 puncte de rating si 12,3% cota de piata.

Şirul femeilor fericite care au scăpat de complexe la ”Frumuseţe pe muchie de cuţit” a fost completat în ediţia de sâmbătă, 25 aprilie, de poveştile cu ”happy end” a două mame, 
Georgeta şi Oana. Sâmbătă seara, de la 21.45, telespectatorii Pro Tv au urmărit transformarea celor două şi bucuria nespusă care a însoţit reîntâlnirea femeilor cu cei dragi.


sursa: Pro TV

Response to ""Frumuseţe pe muchie de cuţit" a fost lider de audienţă"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare