luni, 13 iulie 2009

"Am acceptul tuturor cluburilor să nu începem campionatul la timp"

Posted on 17:37 by Cioara Andrei


Preşedintele Ligii Profesioniste de Fotbal, Dumitru Dragomir, a declarat, luni, că nu a ajuns la nicio înţelegere cu reprezentanţii Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală după primele negocieri care au avut loc la sediul LPF.

"Nu s-a întâmplat nimic. Am discutat cu cei de la ANAF, sunt drăguţi şi frumoşi. Dacă nu ajungem la nicio concluzie cu ANAF nu va începe campionatul pe 1 august. Deocamdată nu am ajuns la o înţelegere, a fost doar o primă întâlnire. Vor fi runde de negocieri non-stop de acum înainte. Noi suntem ţara negocierilor, sindicatele negociază, noi negociem, toată lumea negociază în ţara asta. În discuţiile astea atuurile le are cine e mai tare, iar mai tare e cine e la putere", a spus Dragomir.
Preşedintele LPF a precizat că nu va fi nevoie de o schimbare a codului muncii, deoarece cluburile din Liga I au respectat legea. "Pentru noi nu va trebui schimbat codul muncii, pentru că noi am respectat legile ţării şi le vom respecta în continuare. Am acceptul tuturor cluburilor de la Adunarea Generala să nu începem campionatul dacă nu ajungem la un acord. Eu nu m-am mai întâlnit cu o asemenea situaţie, să nu înceapă campionatul, nici de 17-18 ani de când sunt la ligă şi nici înainte cu vreo 30 de ani", a adăugat Dumitru Dragomir.
Oficialul LPF consideră că nivelul campionatului va fi unul scăzut, iar acest lucru va afecta şi echipa naţională. "Cineva vrea să bage beţe în roate viitoarelor alegeri. Nu ştiu cine face asta. Presa să descopere vinovaţii şi să ne spună şi nouă. Oricum, noul campionat nu va fi atât de tare ca acum 4-5 ani, pentru că valori nu au mai venit în fotbalul românesc, iar dacă nu ar mai fi campionat, de unde să fie echipă naţională? Poate statul are interese să păstreze echipa naţională, să vedem. Noi dorim ca statul să respecte legile ţării, asta e tot ce vrem".
La sediul LPF au fost prezenţi trei reprezentanţi ai ANAF, însă aceştia nu au dorit să facă declaraţii pentru presă. Negocierile cu reprezentanţii LPF au durat aproximativ trei ore, urmând ca alte discuţii să aibă loc în zilele următoare.
Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (ANAF) a emis, marţi, 7 iulie, un comunicat, în care precizează că veniturile obţinute de persoanele cu care cluburile de fotbal au încheiat convenţii civile, respectiv sportivii şi personalul tehnic şi administrativ, sunt de natură salarială şi ar fi trebuit să fie impozitate ca atare. Potrivit ANAF, convenţiile cu sportivii arată că aceştia nu derulează o activitate întâmplătoare, conjuncturală, care să poată fi considerată independentă, o condiţie pentru încheierea unui parteneriat de acest fel.

sursa: ProSport

Response to ""Am acceptul tuturor cluburilor să nu începem campionatul la timp""

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare