vineri, 24 iulie 2009

Motherwell se teme: "Vom avea probleme mari în Ghencea! Steaua are un renume în Europa!"

Posted on 12:08 by Cioara Andrei


Antrenorul lui Motherwell, Jim Gannon, se declară mulţumit după victoria echipei sale contra celor de la Flamurtari, câştigată de scoţieni cu un neverosimil 8-1 şi spune că elevii săi au respectat planul tactic trasat de acesta la antrenamentele premergătoare returului cu albanezii.
"Felul cum am câştigat acest meci m-a mulţumit pe deplin. Se vede că ne-am făcut cu toţii treaba bine în zilele de antrenament. Am muncit foarte mult să pregătim acest meci, însă, ştiţi cum e, niciodată nu poţi să te pregăteşti cel mai bine. Au făcut pe teren tot ce le-am cerut eu la antrenament. Toţi jucătorii de la Motherwell sunt importanţi, nu avem un jucător 'cheie', chiar dacă am jucat şi cu foarte mulţi tineri."
Totodată, Gannon a vorbit şi despre următorul adversar pe care urmează să-l întâlnească în Europa League, Steaua Bucureşti, având numai cuvinte de laudă la adresa roş-albaştrilor. "Am avut câteva dificultăţi în a pregăti acest meci, dar acum trebuie să ne pregătim bine să înfruntăm Steaua. Steliştii au un renume în Europa şi reprezintă o echipă puternică! Mereu am avut respect pentru fotbalul din Europa de Est. Au un fel anume de a se concentra şi vom avea multe probleme pe stadionul lor", a declarat după meciul cu Flamurtari, antrenorul lui Motherwell, Jim Gannon. sursa: ProSport

Response to "Motherwell se teme: "Vom avea probleme mari în Ghencea! Steaua are un renume în Europa!""

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare