joi, 23 iulie 2009

Steaua, amendată cu 50.000 €! Becali: "Să plătească fanii!

Posted on 22:43 by Cioara Andrei







Steaua a fost amendată cu 50 de mii de euro după incidentele din partida tur cu Ujpest. Conform sportm.ro, decizia a fost luată acum câteva minute în urma şedinţei Comisiei de Disciplină a UEFA. Este una dintre cele mai mari sancţiuni primite de un club din România.

Meciul dintre Steaua și Ujpest a fost marcat de mai multe incidente în care au fost implicaţi suporterii ambelor echipe. Fanii maghiari au avut mai multe dispute cu forţele de ordine, în timp ce suporterii trupei din Ghencea au afişat mai multe bannere ofensatoare. De asemenea, partida a fost întreruptă pentru câteva secunde după ce un ultras stelist a pătruns pe gazon.

"Asta e acum, ce să facem? Niciodată nu am primit aşa o amendă. Normal e să plătească cine greşeşte, aşa e în viaţă! Cei care greşesc zic că Steaua sunt ei şi eu să plec. Unul e prost, care plăteşte! Prostul e şi înjurat pe deasupra! N-am nicio problemă că plătesc şi 50.000. Important e să nu dăm de alte belele mai mari. Nici nu cred că e ceva mai grav decât acel banner. Eu voi lua nişte măsuri. Dacă voi sunteţi Steaua, ia plătiţi voi 50.000 acum! Eu îi ajut pe cei de la Parchet, le dau casetele, să vadă cine l-a afişat! La puşcărie, mă, băieţi! Fiecare îşi arată tatuajele şi cât e de dezbrăcat! E treaba lor ce fac în afară, pe mine mă interesează ce fac pe stadion. Să vedeţi ce o să-i instige pe suporteri pe stadion la Budapesta, ca să aibă motiv să îi bată.", a declarat Becali la gsptv.

sursa: ProSport

Response to "Steaua, amendată cu 50.000 €! Becali: "Să plătească fanii!"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare