duminică, 6 septembrie 2009

VIDEO Spania 5-0 Belgia!

Posted on 14:31 by Cioara Andrei


David Villa, Silva si Pique au facut legea pentru campioana Europei in meciul cu Belgia castigat cu 5-0.

Spania a facut spectacol, scor 5-0, cu Belgia pe El Riazor in fata a 33. 000 de fani. Villa si Silva, fiecare cu cate o dubla, si Pique au declansat fiesta si au readus stilul de joc cu care Spania a castigat Campionat European.

"Ne-am distrat pe teren. Am facut un meci mare si s-a vazut ca ne-a facut placere sa jucam!", a declarat Xavi dupa meci.

"Ne-am depasit adversara la capitolele viteza si calitate. Aveam nevoie de un astfel de meci. Am avut momente de stralucire", a fost reactia lui Del Bosque.

sursa: Sport.ro

Response to "VIDEO Spania 5-0 Belgia!"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare