vineri, 6 noiembrie 2009

Radu Paraschivescu scrie de marţi în ProSport!

Posted on 18:17 by Cioara Andrei


În fiecare zi de marţi, vă veţi întâlni, în paginile ProSport, cu unul dintre cei mai apreciaţi oameni de cultură implicaţi în fenomenul sportiv Presa sportivă primeşte întăriri: Radu Paraschivescu, scriitorul al cărui stil inconfundabil - aliaj de ironie fină, perspicacitate şi cultură - a devenit un brand pe piaţa românească, va semna, începând de săptămâna viitoare, în paginile ProSport. În fiecare marţi, cititorii se vor putea delecta cu tabletele apreciatului om de cultură. Radu Paraschivescu şi-a făcut ieri încălzirea vorbind despre motivele revenirii sale, despre sportul românesc şi despre planurile de viitor. Radu, ce te-a determinat să renunţi la exilul autoimpus anul trecut? Am spus atunci că, pentru mine, această renunţare e o formă de doliu faţă de felul în care arată sportul, cu aceste personaje care-l populează. În sportul românesc de acum e o inflaţie de personaje şi o deflaţie de personalităţi. Această ieşire a mea din doliu s-a făcut în urma unei invitaţii a ziarului la care am debutat în presa sportivă, în 2003. Şi, cum criminalul se întoarce la locul faptei...
Arată mai bine sportul acum?
Nu, dar m-am gândit că, de fapt, ăsta e rolul presei, să prezinte fenomenul, nu să-l cosmetizeze. Mi-am propus să nu mai dau atenţie personajelor secundare. Eu cred că sportivul trebuie pus în locul, nu în spatele preşedintelui. Există patroni care au impus un filtru, care nu lasă să existe un eveniment decât prin relatarea lor. Vine de sus câte un ucaz care nu lasă sportivul să vorbească... Ăsta cred eu că e, de fapt, marele test pentru presa sportivă: cum să ocoleşti neocolibilul, cum să renunţi la concesiile vinovate. În plan literar... Am în plan o carte, dar nu ştiu când o voi scrie. Ceva despre imnurile marilor echipe de fotbal. O carte în care personajul principal va fi un cântec care se aude pe stadioanele din Anglia şi Scoţia. Până atunci, tocmai am terminat o altă carte. O voi lansa sâmbătă, pe 28 noiembrie la Târgul de carte Gaudeamus… "Vine de sus câte un ucaz care nu lasă sportivul să vorbească... Ăsta e, de fapt, marele test pentru presa sportivă: cum să ocoleşti neocolibilul, cum să renunţi la concesiile vinovate"

sursa: ProSport

Response to "Radu Paraschivescu scrie de marţi în ProSport!"

.
curier Says....

frumos blog.nu esti inyeresat de un schimb de linkuri.eu am sa te adaug in lista mea de bloguri

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare