miercuri, 2 decembrie 2009

Pro Tv a fost lider absolut de audienta de 1 Decembrie!

Posted on 16:20 by Cioara Andrei



De ziua sa, Pro Tv nu a avut concurenta si a fost lider absolut de audienta atit la nivelul intregii zile, cit si pe fiecare program in parte. Cifrele de audienta atesta suprematia Pro Tv atit la nivelul publicului din mediul urban, cit si al celui comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani.

De 1 Decembrie, ziua nationala a tuturor romanilor si ziua in care Pro Tv a implinit 14 ani, telespectatorii Pro Tv au fost rasfatati cu programe „Jos palaria!” care i-au adus la nivelul intregii zile pe publicul din mediul urban o audienta medie de 4,8 de puncte de rating si o cota de piata de 18,7%, aproape dublu fata de cifrele inregistrate de Antena 1 care obtinea doar 2,9 puncte de rating si 11,2% cota de piata. Clasamentul se mentine si in ceea ce primeste Prime-time-ul, intervalul cel mai vizionat al unei zile cuprins intre 19.00-23.00 cind Pro Tv a obtinut o audienta dubla fata de cea a Antenei 1. Astfel, in timp ce Pro Tv inregistra 10,4 puncte de rating si o cota de piata de 21,5%, Antena 1 obtinea doar 5,0 puncte de rating si 10,4% cota de piata.

Peste doua milioane si jumatate de telespectatori au urmarit "Happy Hour" de 1 Decembrie



De 1 Decembrie, ziua romanilor si a Pro Tv, “Happy Hour” le-a adus telespectatorilor sai un maraton de momente “Jos Palaria! ”. Pe toata durata celor trei editii speciale, difuzate in intervalele orare 10.00-11.57, 13.29-14.35 si 17.42-18.55, Catalin Maruta s-a intalnit cu romani de exceptie, cu povesti in fata carora intreaga echipa si-a dat jos palaria. De 1 Decembrie, romanii au fost alaturi de Maruta si echipa sa, astfel ca peste doua milioane si jumatate de telespectatori la nivelul intregii tari au urmarit ”Happy Hour” in minutul de aur al acestor editii (18.32). Pe publicul din mediul urban, cele trei editii ”Happy Hour” au inregistrat varful de audienta la 18.31, cu cifre impresionante de 13,6 puncte de rating si 30,4 procente din cota de piata. Happy Hour a fost lider de piata cu toate cele trei editii speciale, fiecare dintre ele conducand detasat clasamentul audientelor atat pe publicul din mediul urban, cat si pe cel comercial. Emisiunea prezentata de Catalin Maruta a inregistrat pe publicul din mediul urban o medie, pe toate cele trei editii, de 6,1 puncte de rating si 19,7 % cota de piata, in vreme ce Antena 1 s-a clasat a doua cu o medie, pe aceleasi intervale orare, de 3,3 puncte de rating si 10,7 procente din cota de piata. Principala editie ”Happy Hour” a zilei de 1 Decembrie, difuzata incepand cu 17.42, a spulberat concurenta cu o medie pe publicul din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani de 8,6 puncte de rating si 25,2 % cota de piata, in timp ce Antena 1 aduna jumatate din aceste valori, respectiv 4,2 puncte de rating si 12,2 procente din cota de piata.
Stirile Pro Tv de la ora 19.00 au fost urmarite de aproape 2 milioane de telespectatori

Editiile speciale ale Stirilor Pro Tv de 1 Decembrie difuzate pe tot parcursul zilei i-au tinut pe telespectatorii Pro Tv nemiscati in fata televizoarelor. Anul acesta, vedetele Stirilor Pro Tv din ziua de 1 Decembrie au fost acei români excepţionali preocupaţi nu doar de binele propriu, ci şi de cel al semenilor săi, acei romani „Jos palaria!”care prin modelul personal au devenit adevarate modele de urmat. Stitile Pro Tv de la ora 19.00 au avut pe publicul din mediul urban in seara de 1 Decembrie o audienta medie de 13,0 puncte de rating si o cota de piata de 27,6%, in timp ce Antena 1 nu obtinea doar 5,9 puncte de rating si 12,5% cota de piata, mai putin de jumatate din ratingul Stirilor Pro Tv. Minutul de aur a fost inregistrat la ora 19.35, cind la Stirile Pro Tv se uitau aproape 2 milioane de telespectatori din mediul urban, iar Pro Tv inregistra pe publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani 15,3 puncte de rating si o cota de piata de 41%, de cinci ori mai mult fata de Antena 1 care obtinea in acel minut doar 2,7 puncte de rating si 7,2% cota de piata. Superman Revine”, un film „Jos palaria! Filmul „Superman revine” difuzat in premiera de o televiziune comerciala din Romania a adus pentru Pro Tv pe publicul sau comercial din mediul urban cu virtse cuprinse intre 18-49 de ani o audienta medie de 5,3 puncte de rating si 19,7% cota de piata. Antena 1 obtinea pe perioada difuzarii filmului doar 3,5 puncte de rating si 13,3% cota de piata.


In semifinala "Dansez pentru tine" care a fost lider detasat de audienta, cu peste doua milioane si jumatate de telespectatori, Alina Chinie si Stefan Bamboi au castigat locul al treilea si premiul de 15 000 de euro Marti seara, emisiunea “Dansez pentru tine

a fost dedicata invingatorilor. Cele trei perechi care au mai ramas in concurs, baletul emisiunii, trupa SIMPLU, Loredana si alte vedete Pro Tv si-au scos palaria in semn de respect in fata unor oameni speciali. Pe tot parcurdul editiei speciale “Dansez pentru tine”, Pro Tv a fost lider detasat de audienta atat de intreg publicul din mediul urban, cat si pe cel comercial. In intervalul orar 20.24-23.30, in care a fost difuzata semifinala competitiei visurilor, Pro Tv a inregistrat o medie de audienta pe intreg publicul din mediul urban de 10,6 puncte de rating si 22,5 procente din cota de piata, fata de Antena 1 care a inregistrat de mai bine de doua ori mai putin, mai precis 4,4 rating si 9,2 cota de piata. Pe tot parcursul emisiunii, timp de trei ore, Pro Tv a fost urmarit in medie de aproape 2 milioane de telespectatori la nivelul intregii populatii a Romaniei, iar in minutul de aur al acesteia, 21.20, de peste doua milioane si jumatate de romani. Si pe publicul comercial, “Dansez pentru tine” a avut un minut de aur impresionant, 22.46, in care Pro Tv era urmarit de 43% dintre persoanele care se uitau la televizor si urmareau programele speciale de televiziune.

Lupta acerba dintre State Potcovaru si Marcel Popeanga, precum si declaratiile de dragoste ale lui Stiven pentru Minodora au propulsat serialul “State de Romania” in topul audinetelor

Serialul de mare succes „State de Romania” si-a surclasat concurenta pe tronsonul sau orar (23.30-00.29), fiind lider de audienta atit pe publicul din mediul urban, cit si pe publicul comercial urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani. Astfel, pe publicul comercial cu virste cuprinse intre 18-49 de ani, fascinantele personaje din „State de Romania” au obtinut un rating de 4,8 puncte si o cota de piata de 20,3%, dublu fata de Antena 1 care obtinea doar 2,2 puncte de rating si 9,5% cota de piata.


sursa: PRO TV

Response to "Pro Tv a fost lider absolut de audienta de 1 Decembrie!"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare