miercuri, 17 martie 2010

2 milioane de telespectatori s-au uitat la "Frumusete pe muchie de cutit"!

Posted on 16:15 by Cioara Andrei


Noul sezon al emisiunii "Frumusete pe muchie de cutit" a debutat la Pro Tv marti seara cu doua povesti impresionante, emotii si lacrimi de bucurie, dar si audiente pe masura.

Aproape doua milioane de telespectatori la nivelul intregii tari au stat cu ochii, in minutul 20.40, pe emisiunea prezentata de Victor Slav. Pe publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, emisiunea de la Pro Tv a inregistrat, la 22.10, un varf de audienta de 10,4 puncte de rating si 25,7 % cota de piata, de aproape cinci ori mai mult decat Antena 1 , care aduna in acel moment doar 2,7 puncte de rating si 6,7 procente din cota de piata

In intreg intervalul difuzarii (20.40-22.13) ”Frumusete pe muchie de cutit” a fost lider absolut de audienta, atat pe publicul comercial, cat si pe cel urban. Cazurile emotionante ale celor doua femei prezentate, Monica si Ana Maria, dar si procesul transformarii acestora au adus emisiunea de la Pro Tv pe pozitia de lider, cu o medie, pe publicul comerical, de 7,5 puncte de rating si 19 % cota de piata. Pe acelasi public, Antena 1 a inregistrat o medie de 3,5 puncte de rating si 8,8 % cota de piata. Si pe publicul din mediul urban ”Frumusete pe muchie de cutit” a condus topul cu o audienta medie de 6,3 puncte de rating si 13,4 procente din cota de piata, in vreme ce Antena 1 s-a clasat pe locul al treilea, dupa ACASA, cu 3,3 puncte de rating si 7 % cota de piata.

sursa: PRO TV

Response to "2 milioane de telespectatori s-au uitat la "Frumusete pe muchie de cutit"!"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare