vineri, 9 iulie 2010

Adrian Sarbu isi uneste toate operatiunile media intr-o singura companie, sub brandul MEDIAFAX

Posted on 18:18 by Cioara Andrei


Mentorul si fondatorul grupului Pro, actual Presedinte si CEO al Central European Media Enterprises, Adrian Sarbu, continua reasezarea operatiunilor media pe care le detine in Romania. stfel, operatiunile de agentie de presa, print publishing si online vor fi reunite intr-o singura companie, sub brandul MEDIAFAX, sub conducerea Cosminei Noaghea [actual director general al PubliMedia].


Noua companie va fi formata din 3 divizii: print [fosta PubliMedia, sub coordonarea Nicoletei Nedea, ex-director vanzari print], online [fostul MediaPRO Interactiv, actual Apropo Media, sub conducerea lui Orlando Nicoara] si agentie de presa [sub coordonarea lui Cristi Dimitriu, actual director general Mediafax].


Miscarea care va fi anuntata oficial in curand vine dupa ce, recent, Adrian Sarbu a vandut si ultimele 5 procente pe care le mai detinea la ProTV SA [care opereaza ProTV, AcasaTV, Sport.ro, ProCinema, ProTV International si licenta MTV Romania plus radio ProFM si InfoPRO la care se adauga produsele online din IBU] si, acum un an, vindea MediaPRO Entertainment rascumparand, totodata, procentele cedate anterior CME pentru o participatie la Publimedia, Coprint, Mediafax, Media Pro Interactiv [ulterior, Apropo Media], Indoor Media si MediaSat.


Strategic, noua companie va arata mult mai atractiv pentru potentiali investitori, mai ales ca – inevitabil, ca orice companie de print in conditiile actuale de piata – PubliMedia are probleme de cashflow, iar Mediafax si, mai ales, Apropo Media au inregistrat, chiar si pe fondul crizei, evolutii pozitive.

De altfel, modificarea este planificata de mult timp si a devenit previzibila dupa ce PubliMedia, Mediafax si Apropo Media s-au mutat, recent, intr-un sediu comun.


[UpDate] Strict speculativ, daca ma gandesc mai bine, judecand dupa modul extrem de riguros si calculat cu care a obisnuit Adrian Sarbu piata de media, cred ca “alipirea” diviziei online la noua structura s-a decis mai recent si nu a fost prinsa in planul initial.

Altminteri nu vad ratiunea pentru care, nu mai demult decat in luna februarie, MediaPRO Interactiv [dupa vanzarea brandului MediaPRO la CME] s-a rebranduit in Apropo Media si nu in Mediafax Interactiv [de exemplu]. E doar o idee/opinie personala in plus, fara valoare jurnalistica.

Decizia de ultim moment [?] ar face sens in ideea in care caderea pietei print e mult mai serioasa iar, din ce se vede din exterior, Apropo Media s-a miscat foarte bine in ultimii ani, inclusiv anul acesta, devenind lider al pietei de publishing online, gratie eforturilor lui Orlando Nicoara si a echipei sale. Alipirea Apropo ar face, asadar, sens in ideea de a face noua constructie sa arate mai bine, in ipoteza posibilei atrageri de parteneri in noua companie.


PS Personal, regret disparitia corporate brand-ului PubliMedia, un loc de care ma leaga cele mai placute amintiri din viata mea profesionala de dupa 2000, mai ales ca, acum 6-7 ani, alaturi de colegii mei de atunci [si, unii, de acum:) ] am lansat actuala identitate a companiei de publishing a (pe atunci) MediaPRO.

Dincolo de sentimentalisme, gasesc noua asezare in teren a celor 3 entitati care vor fuziona ca fiind o miscare inteligenta din punct de vedere strateg.


sursa: Dragos Stanca

Response to "Adrian Sarbu isi uneste toate operatiunile media intr-o singura companie, sub brandul MEDIAFAX"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare