marți, 6 iulie 2010

Andone: "Dinamo are probleme mari, nu mă aşteptam!"

Posted on 00:33 by Cioara Andrei


Ioan Andone trage concluziile la finalul unui cantonament în care Dinamo n-a reuşit să câştige niciun meci amical. Antrenorul echipei din Ştefan cel Mare spune că echipa se confruntă cu probleme foarte mari şi are nevoie urgentă de întăriri. Andone nu a fost impresionat de niciun jucător în stagiul de pregătire din Austria şi susţine că elevii săi n-au nicio scuză pentru rezultatele slabe din meciurile amicale.

"Mai avem mult de muncă, mai ales în apărare. Am avut un ghion fantastic şi cu accidentarea lui Garat, dar datoria noastră e să găsim soluţii. Nu există scuze pentru jucători, pentru că sunt la Dinamo şi trebuie să câştige. Problemele la Dinamo, în momentul de faţă, sunt cam mari, nu mă aşteptam. Nu ne-am întărit, iar jucătorii care au fost în probe nu sunt de nivelul lui Dinamo. Conducerea mi-a promis că va mai aduce jucători, dar vor şi pleca", a declarat Ioan Andone.


sursa: ProSport

Response to "Andone: "Dinamo are probleme mari, nu mă aşteptam!""

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare