marți, 6 iulie 2010

Cum comentează Elena Udrea scena ciocolatei împărţite din jeep sinistraţilor. VEZI VIDEO

Posted on 00:42 by Cioara Andrei






„Abia mă suisem în maşină, venisem cu multe ajutoare în delegaţia preşedintelui, coloana pleca, împărţisem ciocolată copiilor, din decenţă faţă de oamenii care mergeau pe lângă maşină, am deschis geamul care nu se deschide mai mult şi am împărţit ciocolate la copiii care mai erau acolo. Imaginile pot părea penibile rupte din context. Este un efort pe care îl fac, eu, colegii mei, fără să avem această obligaţie. Abia mă urcasem în maşină de un minut, coloana se îndrepta spre Suceava. Nu m-aş fi plimbat cu jeepul printre sinistraţi împărţind ciocolată printre sinistraţi”, a declarat Elena Udrea, la Realitatea TV.



sursa: Realitatea TV

Response to "Cum comentează Elena Udrea scena ciocolatei împărţite din jeep sinistraţilor. VEZI VIDEO"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare