marți, 31 august 2010

EXCLUSIV ProSport Lopez Caro şi-a dat demisia de la FC Vaslui!

Posted on 20:22 by Cioara Andrei


Antrenorul Juan Lopez Caro a condus astăzi ultimul antrenament la FC Vaslui, ibericul prezentându-şi demisia de la echipa patronată de Adrian Porumboiu.Tehnicianul şi-a luat la revedere la jucători şi de la stafful tehnic, urmând să-şi rezilieze contractul cu FC Vaslui.

Spaniolul a stat la FC Vaslui doar 6 etape, timp în care a obţinut o singură victorie şi două egaluri. Fostul tehnician al lui Real Madrid a lăsat echipa pe locul 14, primul deasupra liniei retrogradării, cu doar 5 puncte. Atmosfera a fost foarte tensionată la echipă după eşecul cu Steaua, fanii şi patronul Porumboiu cerându-i ibericului să-şi prezinte demisia. Înfrângerea cu echipa Unirea Urziceni aflată în pragul destrămării i-a fost fatală fostului antrenor al echipei de tineret a Spaniei.

"Vreau ca echipa să fie acolo unde îi este locul, nu unde este acum. Echipa are nevoie de un şoc şi şocul trebuie să fie puternic. Nu înţeleg, motoarele sunt stinse . Parcă nu avem niciun interes pentru sportul ăsta. E dezamăgire ce joacă la Vasluiul, adică nimic. Şi nu ştiu de ce se întâmplă asta, pentru că în mare este echipa care anul trecut se bătea pentru primele locuri. Ieri am stat şapte ore de discuţii cu Lopez Caro, ca să căutăm soluţii. El mi-a propus să scoatem cei mai buni jucători din lot, binînţeles că nu am fost de acord cu asta. Cu cine mai jucam? Nu puteam să fiu de acord, doi dintre ei sunt de super clasă.", a declarat Adrian Porumboiu la Sport.ro.

"Lopez Caro n-a dovedit că are calitate!"

"Lopez Caro nu are ce să reproşeze. A avut la dispoziţie un lot destul de mare, iar toate implanturile făcute de el au fost nereuşite. N-au dat dovadă de niciun fel de calitate. Au mai fost băgaţi şi titulari. De ce să aibă probleme cu adaptarea? Credeţi că eu l-am pus să facă picturi sau să-mi spună la ce temperatură se face rapiţa? Dan Petrescu nu a avut nevoie de perioadă de adaptare în Rusia. S-a dus acolo, se bate la promovare. Oricum, trebuie să facem ceva ca să scoatem căruţa din mijlocul drumului. Ar fi o decizie favorabilă pentru noi dacă ar pleca, pentru că am avea şi noi timp până la următorul meci, să vedem şi noi cine vine, cine pleacă. Lucrurile nu pot continua ala sub nicio formă. ", a mai spus Porumboiu.


sursa: ProSport

Response to "EXCLUSIV ProSport Lopez Caro şi-a dat demisia de la FC Vaslui!"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare