sâmbătă, 18 septembrie 2010

LIVE VIDEO: Timisoara - Sportul de la ora 21:00 la Digi Sport

Posted on 08:43 by Cioara Andrei


Live video Timisoara - Sportul pe Digi Sport azi de la ora 21:00 Click aici pentru a urmari live video partida pe net.

Contra debutează astăzi, împotriva Sportului Studenţesc, ca antrenor la Poli. El a decis să mizeze încă din primul minut pe Zicu, nimeni altul decât jucătorul care a declarat în urmă cu două săptămâni că ar ceda bani din salariu pentru ca "Guriţă" să rămână la Timişoara. Ianis şi-a scris apoi numele lui Contra pe tricoul de antrenament!

"Cred că e momentul ca Ianis Zicu să înceapă să joace mai mult şi probabil mâine (n.r. - azi) va începe ca titular", a anunţat ieri antrenorul-jucător al lui Poli. Contra va fi şi el pe foaia de joc şi nu este exclus să evolueze astăzi, împotriva Sportului. "Vom vedea cum decurge jocul. Dacă partida o va cere şi dacă eu, împreună cu stafful, voi hotărî că trebuie să intru pe teren, voi intra", a spus "Guriţă".

Ar vrea să joace 4-3-3
Poli va juca în această seară în sistemul obişnuit al lui Vladimir Petrovic, 4-2-3-1, însă Contra a mărturisit că ar vrea ca Poli să se transforme într-o echipă mai ofensivă pe viitor. "Eu am un sistem al meu favorit, pe care aş fi vrut să îl pun în aplicare, 4-3-3. Dar aici s-a jucat într-un alt sistem, mă voi axa mai mult pe ce s-a folosit aici. Mi-ar plăcea ca, în timpul unui joc, dacă sunt probleme, să avem posibilitatea să schimbăm sistemul din mers şi să surprindem adversarul. Avem jucători capabili să facă lucrul acesta şi cred că putem avea unele avantaje", a spus Contra.

A primit Încurajări de la Dan Petrescu
Cosmin Contra nu a fost uitat de cei mai buni prieteni înainte de primul său meci ca antrenor principal la Poli Timişoara, de azi, de pe teren propriu, împotriva celor de la Sportul Studenţesc. "Guriţă" a dezvăluit ieri că a primit mesaje de încurajare de la diverşi oameni din fotbal. "Am primit multe mesaje. Mi-au urat multă baftă Dan Petrescu, Jackie Ionescu, Mircea Rădulescu, Ionuţ Lupescu, Mircea Sandu şi foşti colegi de echipă", a spus Contra, după care a adăugat: "Jucătorii îmi spun Mister, Coach, fiecare cum vrea, dar când mă mai bag la o miuţă, mă mai strigă şi «Guriţă», aşa e normal".


sursa: ProSport

Response to "LIVE VIDEO: Timisoara - Sportul de la ora 21:00 la Digi Sport"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare