joi, 27 ianuarie 2011

Andreea Tonciu a spus ca este pregatita sa incerce experienta de a fi mama!

Posted on 21:56 by Cioara Andrei

Andreea Tonciu nu a fost încă cerută în căsătorie de iubitul ei, însă speră că acest lucru să se întâmple cât de curând, pentru că fotomodelul are de gând să devină mămică.

Andreea vrea să facă pasul cel mare şi să devină soţie şi mărturiseşte că e gata să devină şi mamă: “Când o vrea Dumnezeu. Eu sunt pregătită şi acum, dar deocamdată nu am fost cerută în căsătorie. Aştept", a declarat fotomodelul la Acces Direct, care şi-ar dori să fie o mamă tânără pentru copilul ei, la fel cum a fost şi mama sa pentru ea. Era să-şi dea foc la geantă când făcea pe bucătăreasă Andreea a fost şi ea prezentă, miercuri seară, la inaugurarea restaurantului cu specific românesc “Bârlogul Lupilor”.

Alături de Adelina Pestriţu şi Andreea Popescu vedeta tv a încercat să-şi etaleze calităţile de bucătăreasă… Însă cât timp a facut un platou românesc, aceasta a mărturisit că a fost destul de îngrijorată să nu îşi strice geanta Hermes. “Era pusă aproape de aragaz şi mi-era frică să nu-mi ia geanta foc. Mă omora mama, că a dat o gramadă de bani pe ea. Mama îmi cumpără tot”.


sursa: Libertatea

Response to "Andreea Tonciu a spus ca este pregatita sa incerce experienta de a fi mama!"

.
Anonim Says....

o urata bu crengi...........csuteaza-ty nasul sau fa 3 din el parasuto

.
Anonim Says....

la un colt de strada ce sa fie oare?e un varf de nas..uite-o si te tonciu dupa un sfert de ceas :)))=)))

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare