vineri, 4 februarie 2011

Andra a declarat ca femeilr trebuie sa aiba si haine de calitate

Posted on 10:21 by Cioara Andrei

De când a început să fie imaginea unei linii de produse cosmetice şi a aflat că va deveni mămică, Andra şi-a schimbat foarte multe stilul vestimentar. Artista crede că o femeie nu trebuie să arunce sume exorbitante pe haine, însă este de părere că în garderoba fiecarei reprezentante a sexului frumos trebuie să existe piese vestimentare de calitate.

"De când colaborez cu celebra stilista Dana Budeanu, look-ul meu s-a schimbat în bine. Nu e doar părerea mea, toată lumea îmi spune că noul stil mă reprezintă. Este mult mai expresiv, mai natural şi mai feminin. Nu merg pe ideea că trebuie să cheltuieşti sume uriaşe pe haine, dar cred că trebuie să ai şi nişte lucruri de foarte bună calitate în şifonier. E greu să mimezi eleganţa fără calitate, iar asta, de multe ori, înseamnă şi un pret mai ridicat", a declarat Andra pentru perfecte.ro


sursa: Libertatea

Response to "Andra a declarat ca femeilr trebuie sa aiba si haine de calitate"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare