vineri, 11 februarie 2011

Andreea Bălan spune ca de cand si-a operta nasul Keo are impresia ca are o alta iubita

Posted on 11:11 by Cioara Andrei

Andreea Bălan şi-a luat prin surprindere fanii şi apropiaţii cu noul look, mai ales că aceştia nu şi-au dat seama că şi-a retuşat nasul şi credeau că arată bine din cauza machiajului sau a unui alt truc.

Andreea Bălan a declarat pentru ziarul Naţional că a decis recent să-şi corecteze nasul fiindcă a dorit să fie o "prezenţă mai agreabilă la tv".

"Intervenţia e minoră – cunoscuţii care m-au văzut după şi nu ştiau de intervenţie, îmi spuneau că arăt mai bine dar ­nu-şi dădeau seama ce e schimbat şi mă complimentau la păr, la machiaj etc. Nu am luat nici un calmant pentru că nu m-a durut absolut deloc, intervenţia la mine fiind extrem de minoră asupra cartilajului. Eu nu o pot numi chiar operaţie, ci retuş, dar cârcotaşii vor spune ce vor”.

"Keo glumeşte şi spune că are prietenă nouă, aşa spune şi când îmi schimb culoarea părului, e ­haios”, ne-a mărturisit artista.


sursa: Click

Response to "Andreea Bălan spune ca de cand si-a operta nasul Keo are impresia ca are o alta iubita"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare