miercuri, 9 februarie 2011

Bianca Drăguşanu despre Siscanu: "eu nu ii cer bani te tampoane iubitului"

Posted on 14:51 by Cioara Andrei

Bianca face ce face şi atrage scandalurile ca un magnet. Deranjată că i-a jignit job-ul de asistentă, vedeta a luat-o în colimator pe Cristina Şişcanu, pe care o acuză că trăieşte pe spinarea lui Mădălin Ionescu.

Nu au avut de împărţit vreun bărbat, nici nu s-au „bătut" pentru vreo emisiune, şi, cu toate acestea, există o rivalitate între Cristina Şişcanu şi Bianca Drăguşanu.

Iubita lui Mădălin a atacat-o pe asistenta lui Capatos în emisiunea „Drept la ţintă” (Kanal D), spunând că e ruşinos să fii asistentă la vârsta de 28 de ani, fapt care a scos-o din sărite pe Bianca:

„Eu nu sunt doar asistentă. Sunt şi coprezentator, reporter, manechin, fotomodel, actriţă.

Eu mă întreţin singură şi îmi ajut şi familia în fiecare lună. Cristina ce a făcut până la vârsta asta? Că nu ştiu.

Eu nu-i cer bani iubitului pentru tampoane şi pentru biscuiţi. Eu mă întreţin singură”, ne-a spus Bianca.

Semn că se mândreşte cu statutul de asistentă, care i-a adus bani şi notorietate, vedeta îi lansează şi o provocare Cristinei:

„Să urce cu mine pe podium. Probabil se simte complexată şi inferioară. Pe mine mă iubeşte o ţară întreagă”, ne-a mai spus Bianca.

Şişcanu nu a dorit să mai facă alte comentarii.


sursa: Click

Response to "Bianca Drăguşanu despre Siscanu: "eu nu ii cer bani te tampoane iubitului""

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare