marți, 8 februarie 2011

Bianca Dragusanu a fost închiriată la un chef cu 1.500 euro

Posted on 16:28 by Cioara Andrei

Asistenta lui Capatos a găsit o nouă sursă de venit. O băcăuancă a implorat-o pe Bianca să participe sâmbăta trecută la ziua soţului ei. Pentru doar două ore, Bianca a primit 1.500 de euro.

Atât de tare o iubesc pe Bianca Drăguşanu membrii unei familii bogate din Bacău, încât nu s-au lăsat până nu au pus-o în capul mesei la cheful lor de sâmbătă: „M-a sunat o doamnă superbă, Diana Humureanu, din Bacău, ca să mă roage să vin la ziua soţului ei. Eu eram de fapt cadoul pentru el. Am mers cu o prietenă, am stat două ore la cheful care a avut loc la un restaurant băcăuan, şi pentru asta am fost plătită. Mi-au achitat şi benzina pentru drum, dar şi camera de hotel!", a povestit ea, pentru Click!

Pentru această deplasare, în care Bianca a legat o frumoasă prietenie cu familia Humureanu, ea a primit, conform unor surse din anturajul ei, nu mai puţin de 1.500 de euro.

Bianca intenţionează să-i invite, dar nu contra cost, şi pe ei, la petrecerea pe care o va face la începutul lunii martie, şi care va avea loc, cel mai probabil, în celebrul club Bamboo.


sursa: Click

Response to "Bianca Dragusanu a fost închiriată la un chef cu 1.500 euro"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare