luni, 7 februarie 2011

Bunica lui Adrian Copilul Minune a murit!

Posted on 19:55 by Cioara Andrei

Manelistul Adrian Minune trece prin momente grele. Bunica sa, care l-a crescut, a încetat din viaţă săpămâna trecută. Prezent în platoul emisiunii "Drept la ţintă" de luni, cântăreţul de muzică de petrecere a izbucnit în lacrimi, în momentul în care a vorbit despre aceasta.


"Bunica şi mama mea au fost egale pentru mine. Nu am făcut niciodată diferenţă între ele. Bunica mea m-a îndreptat către muzică, ea mi-a pus acordeonul în mână, ea mi-a luat prima pereche de blugi şi m-a învăţat numeroase lucruri. Bunica a fost totul pentru mine. De fiecare dată când treceam prin momente grele apelam la ea", a declarat Adrian Minune în emisiunea "Drept la ţintă" de luni, precizând că bunica sa nu a fost niciodată de acord cu căsătoria lui cu Cati, soţia sa. "Bunica mea, Dumnezeu să o ierte, nu a fost de acoord cu niciuna dintre nunori, deoarece ea era foarte harnică şi aştepta acelaşi lucru de la nurori", a spus manelistul.


sursa: Libertatea

Response to "Bunica lui Adrian Copilul Minune a murit!"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare