miercuri, 9 februarie 2011

Catalin Botezatu a spus ca trebuie doar sa vrea sa se impace cu Bianca Dragusanu!

Posted on 14:23 by Cioara Andrei

Creatorul de modă Cătălin Botezatu are foarte multă incredere in şarmul său. După ce s-a rugat la mormantul Mantuitorului, in Israel, pentru sănătate, Bote spune că nu are nevoie de minuni pentru a o recuceri pe Bianca Drăguşanu.

"M-am rugat pentru sănătate, să am putere să-mi duc toate proiectele până la sfârşit. Nu trebuie să mă rog să mă împac cu Bianca, asta se poate întâmpla oricând, trebuie doar să vreau. Nu duc lipsă de dragoste, duc lipsă de timp", a declarat Botezatu, pentru ziarul "Naţional", adăugând că i-a luat un cadou şi Biancăi, însă nu a apucat să i-l ofere.


sursa: Libertatea

Response to "Catalin Botezatu a spus ca trebuie doar sa vrea sa se impace cu Bianca Dragusanu!"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare