miercuri, 16 februarie 2011

Corina Drăgotescu va inlocui emisiunea Ora de foc de la Realitatea TV

Posted on 18:33 by Cioara Andrei

Ieri seară, jurnaliştii Oana Stancu şi Adrian Ursu au realizat pentru ultima dată emisiunea "Ora de foc".

UPDATE 09.56 Până la lansarea efectivă a noii grile de programe a Realitatea TV, jurnalista Corina Drăgotescu îi va înlocui pe Adrian Ursu şi Oana Stancu.

Potrivit paginademedia.ro, cei doi ies din grila Realitatea TV.

Adrian Ursu a declarat pentru HotNews.ro: "Este o decizie pe care a luat-o managerul. N-am înţeles până la capăt raţiunile ei, dar îmi iau un răgaz pentru a reflecta asupra ei, poate am eu o problema de înţelegere."

Sebastian Ghiţă, managerul Realitatea TV, a confirmat informaţia: "Le-am comunicat că, începând de mâine, nu vor mai apărea cu Ora de foc. Vom avea un nou tip de Prime–Time în noua grilă”.

Întrebat de jurnaliştii de la hotnews.ro dacă Oana Stancu şi Adrian Ursu vor fi prezenţi în noua grilă sau dacă aceştia ar urma să părăsească Realitatea, Sebastian Ghiţă a spus: "nu le planific eu cariera". El a precizat, însă, că "toate posibilităţile sunt deschise" şi că "nu am nimic cu ei ca persoane".

Oana Stancu şi Adrian Ursu au dezbătut la emisiunea “Ora de foc” cele mai importante evenimente ale momentului, alături de principalii actori politici ai zilei, jurnalişti şi analişti politici.


sursa: Click

Response to "Corina Drăgotescu va inlocui emisiunea Ora de foc de la Realitatea TV"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare