miercuri, 16 februarie 2011

Cream a slabit 15 kg

Posted on 18:26 by Cioara Andrei

Anul trecut cântăreaţa a luat ceva proporţii, lucru sesizat atât de ziarişti, cât şi de prietenii artistei.

«Auzeam mereu replici de genul «Claudia s-a mărit» sau «Claudia este însărcinată», care evident nu-ţi pică bine», spune vedeta la ştirile Kanal D.

De ce s-a îngrăşat aşa tare? Răspunsul îl dă chiar ea: «Din neglijenţă şi din faptul că m-am gândit că eu n-am cum să mă îngraş atât de tare, pentru că eram slabă. Cumpăram pizza, prăjituri, sala nu mai era sală».

Astfel, Cream ajunsese la 69 de kilograme, fapt ce a speriat-o şi apoi a ambiţionat-o să le dea jos.

În prezent are doar 54 de kilograme şi a reuşit asta prin sport şi dietă.

«Sunt semi-vegetariană. Nu mănânc carne, nu mănânc lactate, doar peşte», explică artista.


sursa: Click

Response to "Cream a slabit 15 kg"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare