vineri, 25 februarie 2011

De ziua lui Justin Bieber va fi la bunici savurand tarta cu branza

Posted on 14:40 by Cioara Andrei

Justin Bieber, adorat sau contestat, este una dintre celebritatile despre care se vorbeste cel mai mult in acest moment. In pofida celebritatii sale si a tuturor avantajelor care vin odata cu asta, Bieber nu vrea o petrecere agitata cand va implini 17 ani.

Dimpotriva, starul pop vrea o aniversare traditonala alaturi de bunicii sai, savurand o prajitura cu branza.
"Sper ca bunicii mei sa fie aici si sa petrec ceva timp cu ei. Bunica mea face cea mai buna tarta cu branza si cirese. Mi-a facut-o si cand am implinit 13 ani", a declarat Bieber.

De ziua lui, Justin, care a fost in ultimele doua saptamani in Europa intr-un turneu de promovare a documentarului sau biografic in versiune 3D "Justin Bieber: Never Say Never", nu isi doreste decat sa se odihneasca inainte sa isi reia turneul pe 4 martie. "Nu am la dispozitie decat patru zile asa ca vreau sa ma relaxez, deoarece imi reiau turneul mondial pe 4 martie. Asa ca vreau doar sa ma pregatesc psihic si sa ma relaxez", a mai spus vedeta.


sursa: Acasa TV

Response to "De ziua lui Justin Bieber va fi la bunici savurand tarta cu branza"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare