miercuri, 9 februarie 2011

Dj Harra a spus ca daca nu are sarcina extrauterina pastreaza copilul

Posted on 14:44 by Cioara Andrei

Dj Harra alias Dana Neacşu încearcă să se reculeagă şi să se calmeze după ce a aflat că e posibil să aibă o sarcină extrauterină şi de aceea a plecat la mama ei, la Craiova. Totuşi, vedeta a intrat în legătură telefonică la Acces Direct să spună cum se simte şi ce va face în continuare.

“Nu mă simt excelent. Am frisoane am dureri abdominale destul de puternice şi vomit. (…) O zi voiam copilul apoi nu îl mai voiam. Ieri m-am hotărât că îl vreau, dar m-am simţit rău şi m-am dus la doctor şi mi s-a zis că e sarcină extrauterină” a spus dezabăgită Dana Neacşu. “Mama e afectată, pentru că îşi dorea un nepoţel. Chiar şi în condiţiile acestea” a mai adăugat Harra. Întrebată dacă Liviu Vârciu, cel care a lăsat-o însărcinată a sunat-o să o întrebe ce face Dj-iţa a spus: “Am vorbit cu Liviu după ce am făcut testul de sarcină în rest nu avem ce să ne spunem.

Mi-a reproşat că am mers la televizor să vorbesc despre toate acestea… Nu m-a întrebat nimic, cum mă simt, dacă sunt sau nu însărcinată, voia doar să terminăm cu tot cauza acestui scandal are probleme în trust”.
“Miercuri am o programare la ginecologul meu din Craiova. Dacă totuşi nu este sarcină extrauterină voi păstra copilul, mai ales că mama este alături de mine”, a spus hotărâtă Dana.



sursa: Libertatea

Response to "Dj Harra a spus ca daca nu are sarcina extrauterina pastreaza copilul"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare