marți, 22 februarie 2011

Larisa Drăgulescu a pozat topless pentru un pictorial FOTO

Posted on 12:36 by Cioara Andrei

Larisa Drăgulescu a decis să înceapă un nou capitol din viata ei.

După despărţirea de multiplul campion mondial, european şi olimpic la gimnastică Marian Drăgulescu, timpul nu putea sta în loc pentru ea… şi iat-o la primul ei pictorial sexy, unul marca bucatarescu.ro.

„De doi ani, am o relaţie frumoasă cu un… rugbyst, internaţionalul Costin Sardescu, fost la Steaua, acum căpitan al echipei Olimpia. Crezi ca o blondă de 1,60 metri înălţime şi cu greutatea de 45 kg nu face fata “în grămadă”?!?”, mărturiseşte Larisa.

La 26 de ani, fosta soţie a lui Marian Drăgulescu este mama a doi copii.

„Beatrice-Maria are 6 ani, iar Richard-Alexandru are 4 ani… iar eu am 26 de ani! Am fost cu Marian de la 18 ani, iar la 19 ani eram deja însărcinată. Aşa ca sunt o mămică foarte tânără, spre bucuria, în primul rând, a copiilor mei, pe care-i cresc singură şi pentru care vreau sa fiu şi mamă, şi tată, şi partener de joacă”, spune fosta doamnă Drăgulescu.


sursa: Click

Response to "Larisa Drăgulescu a pozat topless pentru un pictorial FOTO"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare