luni, 7 februarie 2011

Simona Gherghe a fost la Mazare acasa!

Posted on 19:38 by Cioara Andrei


Primarul Constanţei, Radu Mazăre, a invitat la el acasă reporterii Acces Direct şi cu precădere pe Simona Gherghe. Mazăre a declarat că locuieşte în acea casă de şase ani de zile însă nu este proprietatea sa, ci stă cu chirie. “Nu este casa mea, stau cu chirie aici. Da, sunt primar, dar stau cu chirie. Care e problema? Dacă vrei poţi să vii şi tu la vară aici”, a invitat-o Radu pe Simona, careia i-a promis că va avea şi propriul dormitor. “Am să mă mut în Papua. Am negociat cu un trib pentru o căsuţă şi, dacă vreţi, vă invit şi acolo”, a continuat primarul.


Mazăre a mai spus că, dacă cineva va descoperi vreodată cine este stilistul său, îl va îmbrăca, la rândul său, pe cel care află din cap până în picioare. Simona Gherghe a ghicit că politicianul este propriul său stilits şi, din nou, primarul din Constanţa a invitat-o pe prezentatoarea de la Acces Direct la el acasă pentru a o îmbrăca. Însă a mai adăugat: “Ca să pot să te îmbrac, înainte va trebui să te dezbrac ”.


sursa: Libertatea

Response to "Simona Gherghe a fost la Mazare acasa!"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare