joi, 10 februarie 2011

Un admirator agresiv a fost batut de Bianca Dragusanu cu flori

Posted on 15:37 by Cioara Andrei

Bianca Drăguşanu, una dintre asistentele emisiunii "Un show păcătos" de la Antena 1, a fost protagonista unui episod neplăcut, lovind un admirator cu florile în cap pentru că acesta devenise prea insistent.

"Da, este adevărat că am lovit un bărbat cu florile pe care a vrut să mi le ofere, pentru că a insistat prea mult. Îmi tot spunea să iau florile, că vrea să mă mărit cu el, că vrea să facem dragoste. I-am zis că iau florile, dar să plece. Tot nu pleca şi i-am dat cu ele în cap. Era şi băut, avea clar o problemă. Dacă nu depăşea limita, dacă avea bun simţ, nu s-ar fi întâmplat asta. A fost prea insistent şi a început să vorbească şi aiurea", a mărturisit Bianca, în emisiunea "Un show păcătos", difuzată miercuri seară.


sursa: Libertatea


Response to "Un admirator agresiv a fost batut de Bianca Dragusanu cu flori"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare