vineri, 18 februarie 2011

Un jandarm a gasit o geanta cu 50.000 de euro si a inapoiat-o proprietarului!

Posted on 16:21 by Cioara Andrei

Aurel Trăistaru, un jandarm din Târgu-Jiu, a descoperit lângă maşina sa, aflată în parcare, o geantă. A deschis-o şi în ea a găsit 50.000 de euro dar şi câteva documente din care şi-a dat seama cine pierduse geanta. L-a căutat pe proprietar şi i-a restituit-o.

Jandarmul are un salariu lunar de câteva sute de ron şi conduce o maşină veche de 15 ani. Aurel Trăistaru este plutonier la Inspectoratul de Jandarmi Gorj. El a declarat că a fost şocat când a văzut atâţia bani: "Mi-a fost frică să-i şi număr, erau foarte mulţi. Am început să cercetez geanta şi am descoperit câteva documente lângă bani. Noroc că pe acte era scris numele proprietarului".

În timp ce jandarmul căuta proprietarul, acesta din urmă îşi căuta geanta. "Ne-am întâlnit în parcarea de lângă bloc şi omul de afaceri mi-a spus că tocmai primise un telefon când a coborât din maşină, era şi extrem de obosit şi a uitat, pur şi simplu, de bagaj", a mai declarat jandarmul. Omul de afaceri şi-a numărat banii şi i-a comunicat jandarmului că sunt toţi, nu lipseşte niciun ban. El tocmai împrumutase banii de la o bancă.

sursa: Gandul

Response to "Un jandarm a gasit o geanta cu 50.000 de euro si a inapoiat-o proprietarului!"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare