duminică, 20 martie 2011

LIVE VIDEO: Romania te iubesc emisiunea din 20.03.2011

Posted on 17:31 by Cioara Andrei


Urmariti LIVE VIDEO: Romania te iubesc , emisiunea din 20.03.2011 prezentata de Cristian Leonte azi de la ora 18:00 pe PRO TV. Click aici pentru a urmari live video emisiunea ta preferata "Romania te iubesc "

Response to "LIVE VIDEO: Romania te iubesc emisiunea din 20.03.2011"

.
Anonim Says....

mai asteptam emisiuni ca asemenea cazuri...In Ialomita la parintele Gheorghe...Manastirea Dervent jud C-ta,ceva prin Videle ,TeleormanOooo! si cate si mai cate,,,ma amuz acum dar nu am cu sa tastez cuvintele cu care am fost inttampinata de staretul de la Dervent cand am fost sa ma marturisesc..Aveam 41 de ani si am rosit de rusine la intrebarile puse si privirea tintita in ochii mei ...muica,mergeti d-na Toni sa va marturisiti sa vedeti ...Trebuie sa aiba in mana un caiet de 10 lei(pe vremea cand eram studentti in epoca precedenta)..acolo are niste intrebari poznase legate de "religie"..Dragoste,destramare trupeasca,,ha!ha!.intebati-ma si va voi povesti de-a fir in par o sa radeti cu vorbe pe cuvant...Am in memorie ,intrebare cu intrebare na care nu am dat nici un raspuns pentru ca nu aveam ce raspunde....Popa si-a facut pofta intrebandu-ma si privind ca un peste care este scotpe uscat si cere indurare ca il doare "setea" iar eu simtindu-ma injosita am plecat incercand sa nu bufnesc in ras..oricum colegii din masina cu care ne-am deplasat acolo au ras non'stop povestindu-le prin ce-am trecut...mergeti d-na Toni si spovediti-va ...

.
Anonim Says....

Faceti un reportaj si despre oamenii corupti din Campulung Muscel,cu domnii care se ocupa cu administrarea locuintelor:Vames Ion,Florin Adam,Vrabie Claudia si Lucretia Mitoi.Iar despre domnii de la politie,se plimba noaptea cu masina si da cu ea peste tine iar apoi iti dau amenzi ca tu te-ai luat de ei sau se imping in tine cautand motiv de dat amenzi ca altfel cum sa-si scoata saracii salariile?Iar despre spitale nu mai vorbesc,am fost cu un prieten care era obosit si nu s-a odihnit si a cazut jos avand o criza,am chemat salvarea iar domnii de la salvare mi-a spus de ce am chemat salvarea ca poate sa mearga singur pe picioare.Am crezut ca il lasa sa moara acolo,dar l-au luat si l-au dus la spital si ce credeti ca i-au spus:mai copile tu te-ai drogat?Am simtit ca innebunesc de furie.El nu mai putea de starea in care se afla si ei il trimit la psihiatru.Credeti-ma ca e dezastru.Si primaria doarme.Sa va mai spun ceva despre doua doamne care nu sunt de acolo si sunt mai ceva bogate decat Donald Trump.DE UNDE?nu stiu.Ele lociesc in Brasov si au locuinte si acolo si la Campulung.Le scot spre inchiriere,apoi dau oamenii afara in plina strada,familii cu membri multi si le scot la vanzare iar domnii de la primarie nu rezolva nimic.pur si simplu stau pe scaune si isi beau cafeluta.Sunt oameni care plang in fiecare zi si nu se duc sa spuna of-ul la cineva.Iar dc te duci o data la primarie sa ceri o amarata de locuinta ,spun ca nu au locuinte ,ca nu au ce face.Nu stiu ce sa mai fac!Pur si simplu nu ma duc in orasul in care m-am nascut sa-mi vad familia care sunt tristi din cauza primariei,ca imi este scarba si ma doare sufletul sa vad atata durere pentru oamenii care au muncit cinstit si sunt tratati ca pe niste gunoaie.Va rog din tot sufletul dati o zi din viata dumneavoastra pt un reportaj ca acesta.va multumesc

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare