joi, 10 martie 2011

Oana Zavoranu a spus ca Pepe este un extraterestru si e scarbita de el

Posted on 17:11 by Cioara Andrei

După ce Pepe s-a dus pe ascuns în domiciliul conjugal pentru a-și lua lucrurile, după ce s-a plâns de faptul că nu mai avea relații sexuale cu Oana și că era tratat ca un coleg de apartament, a venit rândul brunetei să ia atitudine.

Invitată, miercuri noapte, în platoul emisiunii “Un show păcătos”, vedeta TV s-a declarat scârbită de atitudinea soțului ei.

"Un divorț e urât. Nu cred că e indicat să ieși în presă sau la tv și să începi să râzi ca proasta satului. Mie mi s-a părut că el se amuză, când a ajuns acasă pentru a-și lua hainele. Nu știu ce era așa amuzant. Faptul că soția încerca să facă în așa fel încât să se ajungă la un divorț civilizat?

Eu nu știu cine mai este acest individ. Nu-l mai recunosc. Acesta nu este bărbatul cu care am stat eu 8 ani de zile. Ăsta este un extraterestru. Dacă acest bărbat era așa de la început, eu nu-l luat ca bărbat. Mă scârbește fantastic ce face. Nu înțeleg de ce se plânge ca o muiere. De ce nu spune pur și simplu că nu îi mai place și gata? El este încercat de multe sentimente și nu vrea să fie ăla părăsitul, de aceea a început să îndruge baliverne" a declarat Oana.

"Mâine introduc acțiunea de divorț"

Vedeta tv a dezvăluit în cadrul emisiunii de la Antena 1 că joi dimineață merge la judecătorie pentru a introduce acțiunea de divorț.

"Am vorbit cu niște avocați, iar mâine de dimineață voi depune acțiunea de divorț. Na, că am fost eu prima! Vreau ca Pepe să se simtă un bărbat liber ca pasărea cerului, pentru că îmi provoacă silă tot ceea ce face. Mă așteptam la mai multe de la el", a spus Zăvo.


sursa: Libertatea

Response to "Oana Zavoranu a spus ca Pepe este un extraterestru si e scarbita de el"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare