duminică, 20 martie 2011

Romania te iubesc emisiunea din 20.03.2011 VIDEO

Posted on 21:27 by Cioara Andrei


Romania te iubsec emisiunea din 20.03.2011 VIDEO


Response to "Romania te iubesc emisiunea din 20.03.2011 VIDEO"

.
Anonim Says....

Sunt Sandulescu Sorin din Ploiesti si referitor la subiectul din emisiunea dv-stra din 20.03.2011, in care a-ti dezbatut subiectul cu romanii "rataciti" in credinta doresc sa va relatez din experienta personala urmatoarele: In dorinta de a ajuta aproapele si a ma ajuta pe mine insumi in anul 2002 am inceput studiul unei terapii complementare japoneze, pe nume Reiki. Dupa un an am devenit terapeut in aceasta metoda de vindecare, iar in anul 2005 am devenit Maestru Reiki. In perioada de 4 ani cand am recurs la energii de natura exterioara corpului meu si in care am vindecat si ameliorat zeci de bolnavi, eram covins ca fac o lucrare buna si binecuvantata de Dumnezeu. Dar in anul 2006, Dumnezeu mi-a trimis un mesager cu o carte minunata care m-a trezit la realitate si care mi-a redat libertatea spirituala. Acum ca sunt iar pe "Calea cea buna", sub calauzirea Domnului Isus Cristos si deoarece doresc sa atentionez pe oricine crede ca faptele "bune" de vindecare a trupului sau de orice alta natura sunt venite numai de la Dumnezeu, sa nu pice in plasa in care am picat si eu si mai intai sa discearna si sa cerceteze daca sunt de la spirite de lumina sau nu. Satana stie cum sa pacaleasca pe oricare dintre noi oamenii, si poate lua infatisarea de Inger de lumina ca sa ne deruteze si sa-i slujim lui. Urmarind emisiunea dv-stra dar si citind in unele carti si in unele site-uri am observat cum asa numitii calauzitori intru Domnul (preoti), sunt rataciti de Satana si atrasi de partea sa.

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare