vineri, 22 iulie 2011

Gabriela Cristea va prezenta din 8 august la Kanal D emisiunea "Draga mea prietena"

Posted on 15:58 by Cioara Andrei

După aproape jumătate de an de la despărţirea bruscă de micul ecran, Gabriela Cristea, realizatoarea show-ului Noră pentru mamă, va prezenta tot la Kanal D show-ul “Draga mea prietenă”. Noua emisiune va fi difuzată, din 8 august, de luni până vineri, de la 10.00 la 12.30. Despre formatul emisiunii Draga mea prietenă: Emisiunea “Draga mea prietenă” este, potrivit unui comunicat Kanal D, “un cocktail de informaţii utile, cu pronunţat caracter interactiv“.

Formatul este unul dinamic, cu invitaţi specialişti din diverse domenii.
Temele predilecte ale emisiunii vor fi sănătatea, nutriţia, educaţia, viaţa de familie şi cea a comunităţii.

Nu vor lipsi din platoul emisiunii nici vedetele, fie că vin din domeniul muzicii, cinematografiei, sportului sau al televiziunii. De asemenea, cele mai importante ştiri mondene ale zilei vor fi abordate în emisiune, dar dintr-o perspectivă socială. Un loc aparte în economia show-ului va fi atribuită rubricii culinare, realizată de bucătarul Cristi Văduva.

sursa: Paginademedia.ro

Response to "Gabriela Cristea va prezenta din 8 august la Kanal D emisiunea "Draga mea prietena""

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare