marți, 19 iulie 2011

Pepe isi cauta iubita care sa ii faca un copil

Posted on 14:03 by Cioara Andrei

In ultimele luni, Pepe a fost nelipsit de pe sticlă și din presă, din cauza scandalosului divorț de Oana Zăvoranu. În prezent, artistul și-a regăsit liniștea și mărturisește că nu ar spune nu unui nou mariaj dacă ar găsi femeia potrivită, care să-i ofere iubire, înțelegere și copilul pe care și-l dorește de ani buni.

"Când mă voi îndrăgosti și voi găsi o fată potrivită cu care să fiu compatibil, să mă simt iubit, e inevitabilă o căsătorie", a declarat Pepe (32 ani) pentru revista Libertatea pentru Femei.

Îi mulțumește Lui Dumnezeu că nu a avut copii cu Oana

Dacă în urmă cu câteva luni ar fi dat orice pentru ca fosta sa soție, Oana Zăvoranu, să-i dăruiască un copil, acum, latino-loverul mărturisește că este fericit că acest lucru nu s-a întâmplat.

"Mi-au plăcut copiii întotdeauna. Sper și îmi doresc din suflet să am cel puțin un copil, dar cu persoana potrivită. Nu mis e pare normal să ai un copil și să divorțezi, să crească fără mamă sau fără tată, să-l vadă pe unul o săptămână și trei pe celălalt. Mi-ar plăcea să am o familie frumoasă, unită și fericită.

Acum Îi mulțumesc zilnic Lui Dumnezeu! Dacă până în luna ianuarie aș fi dat orice să am un copil, după ce am văzut că nu am lângă mine persoana potrivită am început să-I mulțumesc Celui de Sus că nu mi-a îndeplinit încă această dorință. Aș fi suferit mult mai mult și nu numai eu", a adăugat cântărețul.


sursa: Libertatea


Response to "Pepe isi cauta iubita care sa ii faca un copil"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare