Digisport va emite de la jumătatea lunii iulie. Partea bună este că noul post de profil va fi vizionat în pachetul de bază, deci fără să necesite costuri suplimentare. Partea rea, la el va avea acces acelaşi public ca şi până acum. Cel abonat la RCS&RDS, operator cu o acoperire de 40 la sută din teritoriul României.
Liga Profesionistă de Fotbal a stabilit programul turului Ligii 1, iar odată cu acesta s-a conturat şi modul în care vor fi împărţite transmisiile tv în sezonul 2009-2010. Dacă prima opţiune va rămâne în continuare la Antena 1, celelalte transmisii din etapă vor fi împărţite între GSP TV şi Digisport, cele două canale de sport urmând să coexiste pe aceeaşi platformă, cea a RCS&RDS. „Noi vom transmite opţiunile 3, 4 şi 6, iar GSP TV, opţiunile 2, 5 şi 7. Ar mai fi opţiunile 8 şi 9, care probabil că nu vor fi transmise de nimeni, pentru că, prin contract, suntem obligaţi să dăm minimim şapte meciuri pe etapă”, a declarat Teo Avrămescu, directorul departamentului Sport de la Digisport.
Fotbal, tenis, handbal şi Ujpest – Steaua
Digisport va intra puternic pe piaţa de profil dând o lovitură grea tocmai GSP TV, cu care împarte acelaşi public. Pe lângă Liga I, puiul RCS va mai transmiste campionatele de fotbal din Spania (5 meciuri pe etapă şi rezumate) şi Germania (3 meciuri şi rezumate), Campionatul Mondial de Motociclism, turnee de tenis şi Ligile Naţionale de handbal, masculin şi feminin, plus meciurile de acasă ale naţionalelor de handbal. „Nu ne axăm doar pe fotbal. Vrem să dovedim că avem o paletă echilibrată”, a punctat Avrămescu. De asemenea, surse din piaţă susţin că Digisport va transmite şi meciul din Ungaria, Ujpest – Steaua, din Europa League.
100.000 de euro ar fi costat achiziţionarea drepturilor de transmisie ale meciului Ujpest - Steaua
Cum se împart opţiunile
Opţiunea 1: Antena 1
Opţiunea 2: GSP
Opţiunea 3: Digisport
Opţiunea 4: Digisport
Opţiunea 5: GSP
Opţiunea 6: Digisport
Opţiunea 7: GSP TV
Opţiunea 8: -
Opţiunea 9: -
Se bat pe 100.000 de telespectatori
Apariţia Digisport face şi mai acerbă lupta pe piaţa canalelor de sport din România, una deja supraaglomerată.
Microbiştii din România au acum la dispoziţie nu mai puţin de zece posturi sportive, fiecare cu oferta lui. Ce face atât de atractivă prezenţa pe această piaţă? „Consumatorul de sport este şi consumatorul ideal al multor advertiseri. Este adult, educat, cu putere financiară. Se atinge exacte publicul ţintă vizat şi se oferă o bună vizibilitate, deoarece în cadrul posturilor de televiziune tematice nu există o atât de mare aglomerare de spoturi în calupurile publicitare ca la posturile TV mari, generaliste “, spune Marina Dumitraşcu, research executive la agenţia de media Brand Connection, pentru revista Capital.
Conform acesteia, veniturile din publicitate nu sunt de neglijat, însă există potenţial şi mai mare. În 2007, posturile sportive din România au atras aproape 1 milion de euro, venituri nete. „Caimacul” l-a luat Sport.ro, liderul autoritar pe piaţa canalelor de sport. În ce priveşte audienţa, media zilnică este de aproximativ 100.000 de telespectatori.
632 de mii de telespectatori a fost audienţa maximă la GSP TV în 2009, vârf dat de penultima etapă din Liga I, când practic s-a decis titlul (31 mai 2009).
73 de mii de telespectatori este media în prime time (all urban) a postului Sport.ro în 2009, lider detaşat în clasamentul de audienţă. În acelaşi interval orar, GSP TV a adunat o medie de 55.000 de telespectatori.
sursa: ProSport
Response to "DigiSport ia din felia GSP TV"
Leave A Reply