miercuri, 14 octombrie 2009

2 milioane de români s-au uitat la „Frumuseţe pe muchie de cuţit“

Posted on 22:47 by Cioara Andrei


În minutul de aur al show-ului (22.13), Pro TV înregistra pe publicul comercial un vârf de audienţă de 11,2 puncte de rating şi 31,5 procente din cota de piaţă. În acelaşi minut, când telespectatorii urmăreau la "Frumuseţe pe muchie de cuţit" schimbările fizice impresionante suferite de două mame, Antena 1 se clasa pe locul al treilea, cu numai 1,6 puncte de rating şi 4,6% cota de piaţă. Emisiunea a fost, conform datelor furnizate de GfK România, lider de audienţă pe tot parcursul difuzării (20.41 - 22.14). Astfel, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, emisiunea prezentată de Victor Slav a condus topul audienţelor cu o medie de 8,2 puncte de rating şi 21,5% cota de piaţă, în vreme ce Antena 1 aduna mai puţin de jumătate din aceste valori, respectiv 3,9 puncte de rating şi 10,1 procente din cota de piaţă. Pro TV şi-a adjudecat locul întâi şi pe publicul din mediul urban, cu o audienţă medie de 6,7 puncte de rating şi 15% cota de piaţă, urmat, la o distanţă considerabilă, de Antena 1, cu o medie de 3,6 puncte de rating şi 8,1% cotă de piaţă.
sursa: Gandul

Response to "2 milioane de români s-au uitat la „Frumuseţe pe muchie de cuţit“"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare