vineri, 4 februarie 2011

Andreea Tonciu a spus ca medicul a sfatuit-o sa-si opereze nasul

Posted on 10:12 by Cioara Andrei

Andreea Tonciu şi-a mărit sânii cu ajutorul implanturilor de silicon şi şi-a pus de mai multe ori colagen în buze, dar nu are curaj să-şi opereze nasul, pentru care mulţi au criticat-o.

Ieri, vedeta a fost surprinsă de fotoreporterii Click! din nou la medicul estetician, însă a plecat de la cabinet bosumflată: „Trebuia să-mi măresc din nou buzele, dar medicul mi-a zis că va veni injecţia de la laborator abia peste două zile.

Oricum, m-a consultat, am stat mai mult de vorbă şi m-a sfătuit să-mi operez nasul. A zis că ar fi bine să mă hotărăsc repede", ne-a declarat Andreea. Bruneta va merge din nou la clinică luni, pentru a-şi satisface capriciul de a avea buze mai mari şi pentru care va plăti 300 €.


sursa: Click

Response to "Andreea Tonciu a spus ca medicul a sfatuit-o sa-si opereze nasul"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare