vineri, 29 august 2008

"Am avut noroc, o tragere la sorţi bună pentru Dinamo"

Posted on 21:59 by Cioara Andrei


Mircea Rednic, tehnicianul celor de la Dinamo, spune că echipa sa are şanse egale în disputa cu Nijmegen, dar este avantajată de faptul că prima partidă se dispută în deplasare.

"Când spui campionatul Olandei, şansele de calificare sunt egale! Nu ne-am dorit, pentru moment, să întâlnim echipe precum Napoli sau Standard Liege. Este, într-un fel, o tragere bună pentru Dinamo pentru că returul se va juca în faţa propriilor suporteri, însă rămân la părerea că şansele sunt egale! Totuşi, a fost o tragere la sorţi bună, putem spune că am avut noroc", a declarat Rednic pentru site-ul oficial al dinamoviştilor.


sursa: ProSport

Response to ""Am avut noroc, o tragere la sorţi bună pentru Dinamo""

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare