joi, 14 august 2008

PROSPORT/Am ales bine să vin la Dinamo!"

Posted on 14:19 by Cioara Andrei

Julio Cesar a fost prezentat oficial de FC Dinamo în cadrul unei conferinţe de presă. Fostul jucător al lui Real Madrid a declarat că a venit la Dinamo pentru că a crezut în proiectul Dinamo:

"Pentru mine să vin la Dinamo a fost un lucru studiat. Am văzut proiectul pe care mi l-a prezentat Dinu şi cred că am ales bine venind aici. Îmi cer scuze în faţa suporterilor pentru ce s-a întâmplat ieri, pentru că ştiu că m-au aşteptat." a declarat brazilianul. Fundaşul de culoare va purta numărul 55.

SURSA: ProSport

Response to "PROSPORT/Am ales bine să vin la Dinamo!""

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare