miercuri, 22 octombrie 2008

Bwin a devenit liderul pariurilor pe internet

Posted on 00:35 by Cioara Andrei


347 de miliarde de dolari este estimarea globală pentru jocuri de noroc în 2008! Mai bine de 95% reprezintă piaţa tradiţională, dar şi aşa, tot rămân 16,5 miliarde pentru segmentul online! Spre acesta s-a orientat Bwin în exclusivitate. Iar strategia a fost spectaculoasă. După luni de negocieri şi contracte de mii de pagini, compania a reuşit să-şi pună reclama pe tricourile celor de la Real Madrid şi AC Milan! În plus, sponsorizează Barcelona, transmite live pe site imagini din primele două ligi din Germania, dar şi din Italia, Portugalia, Cupa UEFA, turnee de volei, handbal, baschet, tenis. Cealaltă componentă a strategiei bwin este oferta fără egal. Peste 12.000 de angajaţi au grijă ca un milion de utilizatori activi să fie mulţumiţi. „Zilnic sunt peste 70.000 de oferte de produse din întreaga lume. Numărul de pariuri efective depăşeşte 100 de milioane“, explică ofiţerul de presă bwin, Kevin O’Neal. Compania se bazează foarte mult pe modulul de pariuri live, care va fi relansat curând şi care este numărul unu pe piaţă.  Cum e posibil ca zilnic să poţi paria live pe meciuri din Liga I din România, campionatul nostru de handbal sau chiar pe un meci din Liga a III-a? Activitatea este coordonată de sediul central din Viena, dar cotele pariurilor se fac în Gibraltar, acolo unde orice meci transmis undeva pe TV are şansa de a ajunge şi pe bwin. Extinderea către ţara noastră vine firesc, prin oferirea site-ului şi serviciului de relaţii cu clienţii în limba română, prin tot mai multe pariuri dedicate şi campanii locale de marketing. „Într-un an sau doi vom avea o poziţie solidă pe piaţă. România prezintă interes pentru că are înclinaţie către divertisment, pe care îl pot găsi la bwin“, a explicat Thomas Tzokas, cel care răspunde de extinderea în ţara noastră. Un client nou „costă“ 155,1 euro Conform raportului de activitate al bwin pe 2007, compania a cheltuit pe marketing 155,1 euro pentru fiecare nou client activ, dar şi acesta a „returnat“ apoi firmei în medie 169,3 euro. Ţinta nu este însă golirea buzunarului clientului, ci menţinerea acestuia în joc, astfel că banii jucaţi şi câştigurile sunt limitate la sume care permit şi oprirea eventualelor tentative de fraudă. 6000 de tranzacţii financiare pe secundă suportă platforma bwin în momentele de vârf şi 30.000 de operaţiuni în baza de date 50 Milioane de euro a fost profitul bwin în 2007, un salt semnificativ faţă de anul precedent, când investiţiile au generat pierderi de 539,6 milioane 58 Milioane de euro a plătit bwin pentru drepturile TV ale primelor două ligi de fotbal din Germania pe trei ani.


sursa: PROSPORT

Response to "Bwin a devenit liderul pariurilor pe internet"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare