joi, 30 octombrie 2008

Saptamana Dinamo-Steaua in ProSport/"Dacă ascultăm acţionarii, batem Steaua cu 3-1, cum i-am bătut şi pe NEC"

Posted on 17:10 by Cioara Andrei




Mircea Rednic încearcă să menţină o atitudine cât mai realistă vizavi de derby-ul de sâmbătă. Antrenorul câinilor îndeamnă la moderaţie în declaraţii şi aminteşte că acţionarii au anunţat victorii ale lui Dinamo şi înainte de meciul din UEFA cu NEC Nijmegen, dar şi înainte de meciul cu CFR Cluj.

Cristi Borcea şi Vasile Turcu au fost cei doi care au declarat, înaintea celor două meciuri, că echipa din Ştefan cel Mare va câştiga, lucru care în cele din urmă nu s-a întâmplat.

"Am văzut declaraţiile conducerii, deja e 3-1, cu NEC, 3-0, cu CFR, 3-0. La noi se joacă meciurile dinainte. Dacă ascultăm acţionarii, batem Steaua cu 3-1 cum "i-am bătut" şi pe NEC", a spus tehnicianul echipei Dinamo.


sursa: ProSport

Response to "Saptamana Dinamo-Steaua in ProSport/"Dacă ascultăm acţionarii, batem Steaua cu 3-1, cum i-am bătut şi pe NEC""

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare