joi, 6 noiembrie 2008

„Regina“ trage ratingul Acasă

Posted on 17:17 by Cioara Andrei


Audienţa în prime-time a postului Acasă TV a crescut cu 72,7% , datorită telenovelei româneşti. În octombrie, audienţele principalelor posturi TV au crescut, cu două excepţii: TVR 1 şi OTV.După ce, în septembrie, audienţa în prime-time a TVR 1 dădea semne încurajatoare (câştigase 95.000 de telespectatori în mediul urban), în octombrie, aceasta a fost strivită de ofertele posturilor concurente. Audienţa a suferit o pierdere procentuală de 22,5%, cea mai mare de pe piaţă. 

Canalul public a pierdut telespectatori şi pe durata unei zile (whole day). Aşadar, câştigul de la începutul toamnei a fost doar un foc de paie. Pe scurta listă a pierzătorilor lunii octombrie se mai află şi OTV, a cărui audienţă a scăzut cu 20% în prime-time şi cu 19,2% pe durata unei zile.

În prime-time, plutonul fruntaş al televiziunilor şi-a turat grilele de programe cu succes: Pro TV (creştere procentuală de 9% faţă de septembrie), Antena 1 (14%), Prima TV (21,2% - cu precizarea că a ajuns a patra televiziune în prime-time) şi Kanal D (8,8%%). 

Audienţele celor două canale de ştiri, Realitatea TV şi Antena 3, au avut creşteri procentuale ale audienţei de 15,1%, respectiv 19,6%. Să mai precizăm că în sondajele ce vizează audienţa medie pentru toată ziua, Realitatea TV a ajuns a patra televiziune cea mai urmărită din mediul urban. 

„Naşul“ a ridicat audienţa B1 TV

Revenind la sondajele de audienţă din prime-time... Cea mai mare creştere procentuală a audienţei a înregistrat-o Acasă TV: 72,27%! Altfel spus, în octombrie, canalul a reuşit să câştige 202.000 de telespectatori faţă de luna precedentă, audienţa sa ajungând la o medie de 480.000 de persoane/minut în mediul urban. 

Creşterea se explică prin succesul telenovelei româneşti „Regina” (difuzată începând cu ora 20,30), continuarea poveştii „Inimă de ţigan”. În ultima săptămână din octombrie, de exemplu, episoadele telenovelei au obţinut în urban o audienţă medie de un milion de telespectatori pe minut.

O altă creştere (procentuală) substanţială a audienţei în prime-time a cunoscut B1 TV: 44,6%. Explicaţia constă în faptul că talk-show-ul „Naşul“ începe din acest sezon la ora 20, acoperind întregul interval de maximă audienţă, iar prestaţia lui Radu Moraru este mai incisivă decât în alţi ani.


sursa: Adevarul

Response to "„Regina“ trage ratingul Acasă"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare