vineri, 14 noiembrie 2008

Teo a pierdut pariul cu audienţa

Posted on 09:27 by Cioara Andrei


In perioada 15 septembrie - 7 noiembrie, audienţa Teo Live a fost de doar 117.000 telespectatori. Săptămâna aceasta, postul Prima TV a pus punct contractului cu Teo Trandafir după ce emisiunea „Teo Live” a înregistrat audienţe modeste. După plecarea de la Pro TV, vedeta de televiziune Teo Trandafir a pierdut treptat din strălucirea dată de maşinăria tv a lui Adrian Sârbu. Emisiunea realizată de aceasta la Prima TV, „Teo Live”, după un periplu ratat la Romantica TV, nu a avut succesul aşteptat de managerii postului. 

Aceştia au pus punct, săptămâna trecută, contractului cu Teo şi echipa ei. 

Programul nu a reuşit să pregătească audienţa pentru jurnalul de ştiri Focus 18, aşa cum era plănuit, şi nici nu s-a potrivit cu profiul postului tv care urmăreşte câştigarea publicul tânăr. 

Sigur, explicaţii pentru eşecul emisiunii pot fi multe. Una din ele este poziţionarea pe tronsonul orar 16.30 – 18.00, în condiţiile în care publicul tânăr şi activ deschide televizorul undeva în jurul orei 18. 

Cea de-a doua este dată de formatul îmbătrânit şi demodat al emisiunii care nu putea concura cu aportul de divertisment oferit de concurenţii săi, precum show-ul „Happy Hour” difuzat de Pro TV şi prezentat de Cătălin Măruţă care a avut o audienţă medie în perioada 15 septembrie – 7 noiembrie de 595.000 de telespectatori pe minut. 

Mai puţin de două puncte de rating

În cele aproape două luni de difuzare, emisiunea „Teo Live” nu a reuşit să treacă de bariera de două puncte de rating, însemnând aproximativ 200.000 de telespectatori pe minut. Audienţa medie totală a emisiunii în acest sezon a fost de 117.000 telespectatori (aproape un punct de rating), în timp ce „Acces Direct”, program prezentat de Mădălin Ionescu la Antena 1 în intervalul orar 17.00 – 19.00, a înregistrat, în aceeaşi perioadă, o audienţe medie de 256.000 de telespectatori pe minut. În plus, publicul „Teo Live” este destul de îmbătrânit, 31,3% dintre telespectatori fiind persoane cu vârsta cuprinsă între 55 şi 64 de ani, în timp ce doar 7% sunt persoane tinere (25-34 de ani). 

Cea mai mare audienţă pe care programul lui Teo a avut-o în acest sezon a fost de 166.000 de telespectatori, în timpul ediţiei din 6 octombrie, însă a fost surclasată clar de „Acces Direct” care a avut 200.000 de privitori pe minut, „Poveştiri adevărate” (Acasă TV - 223.000) şi de „Happy Hour” (693.000). 

„Teo Live” are public îmbătrânit

Aproape 65% din telespectatorii „Teo Live”, difuzat de Prima TV, sunt femei.Vârsta celor care urmăresc programul este destul de înaintată. Astfel că, 31,3% din telespectatori sunt persoane între 55 şi 64 de ani, 18% din telespectatori au vârsta cuprinsă între 45 şi 54 de ani şi doar 7% sunt persoane tinere (25-34 de ani). 

Mai mult de jumătate din cei care au urmărit show-ul lui Teo Trandafir (57%) au studii medii, în timp ce 25% au studii superioare.  

Ponderea telespectatorilor cu venit mare este de peste 55%, în timp ce procentul celor cu venituri medii şi mici este egal: 16%.


sursa: Adevarul

Response to "Teo a pierdut pariul cu audienţa"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare