vineri, 14 noiembrie 2008

INTERVIURILE PROSPORT/Adrian Cristea: „Ar fi timpul să plec de la Dinamo“

Posted on 09:50 by Cioara Andrei


Adrian Cristea este coşmarul suporterilor stelişti! Pe când era la Poli Iaşi, golul său i-a îngenuncheat pe roş-albaştri chiar în Ghencea, pentru ca, în urma cu două etape, o altă reuşită a lui să oprească Steaua în „Groapă”. Poate şi de aceea, mijlocaşul e răsfăţat de fanii dinamovişti cu porecla „Prinţul” . 

Adi, se pare că echipei îi merge din ce în ce mai bine, iar ţie, personal, la fel. Ai trecut peste perioada mai puţin fastă?
Cred că da. Golul cu Steaua mi-a dat putere. Nu marcasem de mult, iar jocul nu îmi ieşea. După derby, parcă m-am descătuşat. La Timişoara nu am mai avut presiune şi eu spun că am făcut un meci bun. Multă lume nu ne dădea şanse, dar după victoria categorică din ultima etapă, le-am dat o palmă celor care ne-au contestat. 

Totuşi, în primele etape nu prea aţi impresionat...
E adevărat că jocul echipei nu a mers, dar ne-am luat punctele şi până la urmă asta a contat. 

Ce s-a întâmplat cu tine de ai intrat în conul ăsta de umbră?
Nu ştiu ce să zic. Cred că au fost mai multe lucruri care au dus aici. Viaţa privată, antrenorii care au fost poate nu m-au înţeles mereu...

Apropo de antrenori, ai jucat pe toate posturile de la mijlocul terenului. Unde îţi place cel mai mult? 

Oriunde, dar să fiu lăsat liber. De exemplu, Zenga mi-a lăsat libertatea de a mă mişca pe teren. Îmi place să stau la 30 de metri de poartă în terenul adversarului. Cred că acolo mi-aş pune mai bine în valoare calităţile.


 Crede că nu este de echipa nationala 

S-a vorbit că nu faci faza defensivă, iar din cauza asta nu prea ai fost chemat la naţională. Cum comentezi? 

Am auzit şi eu lucrul ăsta. Poate nu am calitatea asta, să deposedez. Dacă luăm jucătorii de afară, câştigători ai „Balonului de aur“, nu sunt mulţi care au calitatea asta. Aşa şi eu! 

Ş
i, totuşi, subiectul ăsta cu echipa naţională nu te tentează. Eşti un fotbalist talentat...

Nu sunt eu pe profilul echipei naţionale.


Asta înseamnă că ţi-ai luat gândul de la prima reprezentativă?
Nu. Nu am spus la revedere, dar dacă deocamdată nu îndeplinesc cerinţele selecţionerului, nu rămâne decât să aştept.

Au existat meciuri în care ai fost contestat de fani. Tribuna spune că eşti delăsător în raport cu talentul tău...
Nu e plăcut să auzi înjurăturile din tribună. Probabil anumitor fani le plac jucătorii determinaţi, muncitori. Eu poate nu excelez la capitolul ăsta. Am alte calităţi. Recunosc că e un sentiment urât când ştii că eşti contestat de galerie. Dar cel mai rău e atunci când eşti schimbat, iar fanii, în loc să te aplaude, te fluieră sau te înjură. În momentele alea te gândeşti să pleci, mai ales că au fost unele meciuri în care m-a contestat tot stadionul. 

Dacă tot am ajuns la subiectul ăsta... Tu eşti unul dintre cei mai vechi jucători în vestiarul echipei. Nu te gândeşti la un transfer în străinătate?
Sunt aici de trei ani şi jumătate. E adevărat că mă gândesc să plec. Cred că a venit momentul să fac şi eu pasul acesta. Dacă stai mult timp într-un loc rişti să te plafonezi, să nu mai creşti. Sunt de părere că nu e bine să stai mulţi ani la o echipă. Şi conducătorii riscă în aceste cazuri. Poate o să stagnez, iar atunci transferul meu nu o să mai fie o afacere bună. 

Nici mirajul Ligii Campionilor nu te ademeneşte?

Aş prefera să plec, chiar dacă există această provocare! Sunt Tânăr şi cred că în carieră o să ajung şi în această competiţie. Asta dacă nu o să mă transfer la o formaţie care joacă deja acolo. Ştiu că au fost oferte pentru mine, dar s-a hotărât să rămân.


"Dinamo m-a învăţat ce înseamnă primul loc. Ce înseamnă să lupţi pentru a fi primul" - Adrian Cristea, mijlocaş Dinamo

"Adrian Cristea este netransferabil. El o să plece din «Ştefan cel Mare» după ce va califica Dinamo de două ori în Liga Campionilor" - Cristi Borcea, preşedinte executiv Dinamo

"În vestiar am mai multe porecle. Colegii mă strigă ba Hagi, ba Prinţu’, ba Gică... Toate îmi plac. Fiecare îmi spune cum îi vine"- Adrian Cristea, mijlocaş Dinamo

99
 de meciuri a evoluat Cristea pentru Dinamo în Liga I

19
 partide a bifat Cristea în cupele europene pentru „câini”, reuşind să marcheze de trei ori

12 goluri a înscris mijlocaşul pentru alb-roşii în Liga I

6 selecţii are Cristea la echipa naţională


sursa: ProSport

Response to "INTERVIURILE PROSPORT/Adrian Cristea: „Ar fi timpul să plec de la Dinamo“"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare