luni, 31 ianuarie 2011

Sergiu Nicolaescu a spus ca Szoby Cseh e un turnător tâmpit şi idiot!

Posted on 23:00 by Cioara Andrei

Sergiu Nicolaescu spune că nu poate ierta niciodată un turnător care s-a dus singur la Securitate pentru a face ordine in cinematografia romanească. Cascadorul Sobi Cseh este "un turnător tâmpit şi idiot", susţine cunoscutul regizor şi actor într-un interviu pentru inpolitics.ro.

"Szoby Cseh e un tâmpit! Este clar pentru mine, băiatul ăsta este un mare tâmpit! Păi, faci tu ordine, mă, idiotule, în cinematografie? Ordinea Securităţii? Băiatul ăsta nu a fost cinstit niciodată. Să ajungi la prostia să spui că tu ai avut dreptate să te duci la Securitate şi să torni este o culme a culmilor!", declară Sergiu Nicolaescu.

"Era bun cascador, dar eu nu i-am dat niciodată conducerea vreunei echipe de cascadori sau vreun rol. L-am mirosit că este genul de om în care nimeni nu trebuie să aibă încredere. Ce vroia el? Un oarecare cascador să facă ordine în cinematografie?", continuă regizorul.


sursa: Libertatea

Response to "Sergiu Nicolaescu a spus ca Szoby Cseh e un turnător tâmpit şi idiot!"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare