miercuri, 9 februarie 2011

Daniela Gyorfi a spus ca de aceasta data are incredere in iubitul ei George

Posted on 14:38 by Cioara Andrei

George Tal, tatăl copilului Danielei Gyorfi, a negat vehemnt zvonurile potrivit cărora ar fi avut o aventură cu o blondă, zilele trecute. Impresarul susţine că are o relaţie foarte frumosă cu artista şi nu-şi doreşte altă femeie. Daniela Gyorfi este însărcinată în luna a noua şi urmează să aducă pe lume o fetiţă. Gurile rele spun că, în acest timp, iubitul ei George Tal îşi face de cap cu alte femei, printre care şi o blondă cu care a fost surprins zilele trecute. Impresarul neagă însă aceste zvonuri, spunând că abia aşteaptă să devină tată. ”Am ieşit în oraş cu nişte prieteni şi atâta tot.

El a venit cu două domnişoare, dar asta nu înseamnă că eu am avut vreo legătură cu una dintre ele. Am o relaţie foarte frumoasă cu Daniela. Abia aşteptăm să se nască fetiţa”, a declarat George Tal, în cadrul emisiunii ”Drept la ţintă”.
Deşi a fost de mai multe ori victima infidelităţilor lui George, Daniela spune că de data asta are încredere în el. ”Nu vreau să fac presupuneri. Eu cred că şi-a băgat minţile în cap. Deocamdată nu am de ce să-mi fac probleme. Dacă voi vedea că ma înşala, ne despărtim si gata. Dar de data asta am încredere în el,” a spus cântăreaţa.



sursa: Libertatea

Response to "Daniela Gyorfi a spus ca de aceasta data are incredere in iubitul ei George"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare