miercuri, 9 februarie 2011

Randi crede ca a fost un caine intr-o alta viata!

Posted on 14:36 by Cioara Andrei

Andrei Ropocea alias Randi, colegul lui Marius Moga alături de care formează trupa Morandi şi unul dintre cei mai râvniţi burlaci din show-bizul autohton, a declarat că seamănă cu un câine. “Chiar cred că am fost câine într-o altă viaţă. Cred, pentru că am simţul olfactiv foarte bine dezvoltat, îmi ling buzele des... semăn cu un labrador. Nu ştiu, aşa mi s-a zis: «bă, tu cred ca ai fost caine». Am acceptat-o, ce să fac? Mai bine decât şoarece sau altceva", a declarat Randi pentru Music Channel. În această seară de la ora 20.00, în cadrul emisiunii ‘News’, puteţi urmări restul interviului acordat de Randi televiziunii Music Channel.



sursa: Libertatea

Response to "Randi crede ca a fost un caine intr-o alta viata!"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare